Perwoll, jako oficiální partner Fashion Weeku v Kodani, uspořádal v rámci akce #RethinkNew, která se konala 6. srpna, přehlídku secondhandové módy. Pod aktuálním mottem kampaně #RethinkNew se v pavilonu Langelinie na kodaňské promenádě sešli zástupci mezinárodního tisku a influenceři. Victoria Lee na vlastní módní přehlídce 15 influencerů z celého světa, včetně topmodelky Denisy Dvořákové a modelky, moderátorky a herečky Ivy Kubelkové předvedla své modely z oblíbených obnošených kousků, a to před zástupci médií ze 17 zemí.
Perwoll a Fashion Week v Kodani spolupracují, aby šly příkladem v sociálně a ekologicky uvědomělé módě. Zatímco týden módy usiluje o významné udržitelné změny v módním průmyslu, Perwoll přispívá inovativními technologiemi, které udržují barvy a vlákna déle svěží, a snižují tak plýtvání zdroji.
Perwoll v rámci akce #RethinkNew ukázal, jak inovativně lze použité kousky stylizovat. Skotská udržitelná stylistka Victoria Lee na vlastní módní přehlídce předvedla své modely z oblíbených obnošených kousků, a to před zástupci médií ze 17 zemí. Victoria Lee od listopadu podporuje závazek Perwollu k udržitelnému módnímu průmyslu jako ředitelka pro módu a dohlíží na to, aby se v kampaních objevovala pouze oblíbená obnošená móda. Na akci spolupracovala s 15 influencery z deseti různých zemí, internetovým obchodem s použitým zbožím Sellpy a kadeřníky Schwarzkopfu, aby vytvořila jedinečné kreace.
Kromě módní přehlídky čekaly na pozvané zástupce tisku a influencery na akci #RethinkNew různé zážitkové zóny: na jednom místě byla prezentována četná fakta o dopadech fast fashion, aby se zvýšila informovanost hostů. Perwoll ve spolupráci se společnostmi Sellpy, Remake a ředitelkou pro módu Victorií Lee ukázal, jak lze radost z módy realizovat udržitelným způsobem. V improvizované laboratoři byla speciální technologie Perwoll Renew předvedena na skutečných oděvech a hosté se mohli sami přesvědčit o efektu „před a po“. Technologie Renew zajišťuje trvalou péči o barvy a vlákna, takže oblečení vypadá a působí jako nové po delší dobu. Touto inovací chce Perwoll snížit nadměrnou spotřebu módních kousků a společně s partnery formovat kulturu slow fashion. Internetový obchod s použitým zbožím Sellpy nabídl hostům ve svém showroomu různé oblíbené obnošené kousky jako skutečné šik modely. Mezinárodní nevládní organizace Remake, která vede kampaň za slow fashion a usiluje o snížení nadprodukce oblečení, vytvořila výzvu #NoNewClothes. Celosvětová kampaň vyzývá lidi, aby si 90 dní nekupovali žádné nové oblečení.
„Tato akce a s ní spojená módní přehlídka oblíbených obnošených kousků v Kodani je pro Perwoll významným milníkem. Jsme hrdí na to, že v rámci aktuální kampaně #RethinkNew zvyšujeme povědomí o kráse a hodnotě secondhandové módy. Dnešní večer nás přiblížil k našemu cíli ukázat lidem, že skutečný styl nemusí nutně znamenat nákup nového oblečení. To se odráží i ve výsledcích průzkumu mezi hosty: většina z nich by si po akci ráda dala předsevzetí, že změní styl svého oblékání a bude využívat více oblíbených obnošených kousků,“ vysvětluje globální marketingový ředitel společnosti Henkel pro péči o tkaniny Jan Kruse.