
Centrum Černý Most rozšiřuje svou nabídku. Oblíbené obchodní centrum během prvního kvartálu přivítalo nové značky, mezi kterými je i 2000 metrů čtverečních velký vlajkový obchod módní značky Reserved. Parfumerie Notino, která zde otevřela svou čtvrtou pražskou pobočku, zase doplnila svět krásy a kosmetické inspirace. Od února mohou návštěvníci také zavítat do zmodernizované prodejny sportovního vybavení Sportisimo či obchodu s módou pro mladé House. V neposlední řadě své nové prostory našly také značka sportovního oblečení a doplňků Under Armour a prodejna potravin Sklizeno, jíž filozofií je podpora lokálních farmářů, řemeslných výrobců a kvalitních surovin.
Zrekonstruované a zvětšené prodejny i nově příchozí značky rozšiřují stávající portfolio obchodů a přináší zákazníkům atraktivní nabídku produktů a služeb. Otevření těchto jednotek je dalším krokem v kontinuálním rozvoji Centra Černý Most, jehož cílem je poskytovat moderní a příjemné prostředí pro návštěvníky všech věkových kategorií. Severovýchodní křídlo, v němž se právě tyto jednotky otevřely, procházelo v posledních měsících velkými změnami a přípravami na nadcházející rozšíření centra. Nyní je opět v plném provozu a připraveno přivítat své zákazníky.
„Naším cílem je neustále zlepšovat nákupní zážitek a přinášet nové možnosti trávení volného času. Věříme, že značky, které jsme přivítali, budou pro zákazníky dalším důvodem, proč naše obchodní centrum navštívit. Díky otevření prodejen Reserved a House se také pyšníme kompletním portfoliem skupiny LPP, do kterého spadají ještě značky Mohito, Sinsay a Cropp,“ říká Petra Holušová, ředitelka Centra Černý Most.
„Naše Notino prodejny jsou zážitkové showroomy, kde si zákazníci mohou nejen vyzvednout nebo nakoupit produkty, ale hlavně si je v klidu vyzkoušet a nechat si poradit od našich beauty expertů. Vše je navíc zasazené do stylového prostoru s testovacími zónami a moderními technologiemi, jako je třeba AirParfum, inovativní nástroj, který zákazníkům doporučí vůni na míru. Jsme proto rádi, že vše můžeme nabídnout i zákazníkům v Centru Černý Most,“ uvedla Justyna Derdzikowska, Retail Director.
Pokračují také stavební práce v rámci rozšíření, jež má plánované dokončení ve čtvrtém kvartálu tohoto roku. Tyto úpravy přinesou více než 9 000 metrů čtverečních plochy včetně nového a zmodernizovaného food courtu, větší komfort a atraktivnější prostředí pro nakupující. Od počátku projektu probíhají práce bez omezení provozu obchodního centra. Aktuálně je již také plně funkční parkoviště včetně všech vjezdů a výjezdů.
Během dubna pořádá Centrum Černý Most s nově otevřenými jednotkami soutěže o nabité dárkové karty a slevy. Více informací zájemci naleznou na sociálních sítích centra.