
V uplynulých dnech se na sítích populárních influencerů, zobrazilo na místo tradičních příběhů tajemné pozadí. Uživatelé a fanoušci po týdnu zjišťují, co se s jejich oblíbenci dělo. Známé osobnosti dali přednost digitálnímu detoxu. Ve spolupráci se známou značkou cukrovinek KitKat od společnosti Nestlé si zvolili skutečnou kvalitní pauzu například čeští youtubeři MenT, Kovy či moderátor Dominik Vršanský. Nyní s fanoušky sdílí, co během svých offline dnů prožívali.
“Dej si pauzu, dej si KitKat” v novém formátu
Kvalitní a ničím nerušená pauza je cílem jarní kampaně, která představuje zcela novou podobu oblíbené tyčinky. Nestlé v Evropě uvádí své mramorované KitKat tabulky.
“Už v lednu jsme podpořili náš světoznámý slogan ‘Dej si pauzu, dej si KitKat’ ikonickým hitem skupiny Queen, I Want To Break Free. Žijeme ve světě, který vyžaduje naši neustálou pozornost, je těžké vypnout a dát si pořádnou pauzu. Proto na tuto linku navazujeme i s naší novou, lokální kampaní, která zapojuje několik předních osobností. Lidé se postupně na sociálních sítích dozví, kdo si právě dává pauzu a následně také, co během ní zažil,” uvádí Nikola Skýpalová, brand manažerka pro KitKat Česká republika a Slovensko ve společnosti Nestlé.
MenT odjel do Afriky
Česká hvězda YouTube, Jan Macák, který vystupuje pod tvůrčím jménem MenT, je jedním z osmi nejlépe placených českých youtuberů. Své první video publikoval ve 12 letech. Postupně založil 4 kanály, v nichž se věnuje hrám, cestování a prozkoumávání opuštěných míst, automobilům nebo jídlu a pití. Jako první Čech dosáhl v roce 2017 milionu odběratelů na YouTube. Svoji pauzu využil k tomu, aby mohl uskutečnit už rok plánovanou cestu s kamarády starým Mercedesem do Afriky.
“Snažíme se bavit naše diváky, což znamená, že vydáváme desítky videí měsíčně. Čas na kvalitní pauzu skutečně nemáme. Ostatně i nápad vypravit se starým kupé do Afriky, vznikl už před rokem v naší společné skupině s kamarády. Jsme nesmírně rádi, že si díky Kitkatu můžeme tenhle dlouho odkládaný sen splnit,” doplňuje Jan Macák. Z jeho zážitku vzniklo krátké video, které MenT publikoval na svém profilu na Instagramu. Na svém Youtube kanálu sdílí celý dokument o cestě Piánem do Afriky.
Kovy se absťáku nebojí
Karel Kovář si liboval, že dostal analogovou kameru a mohl si zaznamenávat okamžiky, které mu dávají smysl – když se mohl odpojit od sítí. “Absťáku se nebojím,” uvedl k tomu a dodává: “mohl jsem zaznamenat to, co chci předat lidem, abych ukázal, že pauza má smysl.” Navštívil rodinu, šel na oběd se svou maminkou, zašel do galerie a dal si kombo setkání s přáteli v rodných Pardubicích i klid v přírodě na Vysočině. “Občas rád trávím čas sám, je to super moment, kdy si rovnám myšlenky. Mám hrozně moc rád lesy na Vysočině, stejně jako kůrovec,” doplnil. Své autentické video publikoval na svém Instagramu.
Dominik Vršanský přijel do rodné Orlové
Moderátor televize Nova a herec se vrátil na svoje narozeniny ke své rodině do Orlové. “Uvidím své kamarády, kteří tvořili můj nejbližší okruh před 15 lety a viděli jsme se každý den, teď je potkám sotva jednou za půl roku,” zamýšlí se. “Oprostit se od všech vjemů a soustředit se na to, co je opravdu důležité. Zároveň neopakovat svým blízkým, že se uvidíme, ale udělat to!” Na svém Instagramu zveřejnil krátké video ze své pauzy, během níž se vydal i na nostalgickou cestu do Domu dětí a mládeže, kde začínal s dramaťákem a moderováním. “Myslím, že ta pauza bude mít vliv na spoustu mých vztahů,” doplňuje Vršanský.
Tichá kampaň vznikla z kreativy Markuse Kruga a Tomáše Zvelebila
Autory kreativního konceptu celé kampaně jsou Tomáš Zvelebil, zakladatel agentury Subscribe, a režisér Markus Krug. Režisérsky kampaň zpracoval autor klipů Marka Ztraceného, Jaroslav Zderadička. “Pro společnost Nestlé už jsme s našimi tvůrci produkovali kampaně pro značky Kitkat či Granko. Aktuální “tichá” kampaň vzešla z původního sloganu značky a s ohledem na paradox, že žijeme v digitální době – a my jako zástupci digitálních tvůrců a osobností, které sítě živí, jim říkáme: Dejte si kvalitní pauzu. Využijte svůj čas bez mobilu, pozitivně a smysluplně, a sledujte, co se stane. Kampaň může zapůsobit jako inspirace pro mladou generaci, která na sítích tráví hodně času,” uvádí Zvelebil.
Značka KitKat letos slaví své devadesátiny, stárnout ale nehodlá
KitKat již vytvořil široké portfolio sladkých výrobků a je jednou z nejúspěšnějších značek Nestlé. Tyčinka přišla na trh v roce 1935 a ke svým 90. narozeninám si dopřála výrazné omlazení. Se svými novými tabulkami Nestlé využívá křupavé oplatky, které jsou pro značku typické, a vytváří multisenzorický zážitek pomocí krémových náplní a vizuálně atraktivní mramorované čokolády. Ten vzniká smícháním různé čokoládové hmoty, jež vytváří originální, vizuálně atraktivní vzory. Společnost si klade za cíl posílit pozici KitKat jako přední značky, přičemž reaguje na aktuální preference spotřebitelů. Nové KitKat tabulky překonávají pravidla konzervativnějšího segmentu tabulkových čokolád a chtějí je učinit atraktivnějšími pro mladší nakupující. Nové KitKat tabulky přicházejí ve třech různých příchutích: Double Chocolate, lískový oříšek a slaný karamel.
Lidé neumí odpočívat, ukazují průzkumy
Výzkum, který KitKat provedl v listopadu 2023, ukázal, že i když lidé mají pocit, že si dopřávají dostatek pauz, pouze 34 % z nich je považuje za kvalitní. Mnozí cítí, že nemají kontrolu nad svým časem, že na ně doléhá tlak, jsou zaneprázdněni multitaskingem, nebo prostě nedokážou vypnout své myšlenky. Výsledkem je, že mnoho lidí své pauzy nevyužívá naplno, protože jsou často přerušované nebo roztříštěné. Značka KitKat je s pauzou nezaměnitelně spojená právě díky svému sloganu „Dej si pauzu, dej si KitKat“.