Symbolicky ve stejný týden, kdy bylo odstartováno Mistrovství světa ve Francii, dorazil z Paříže do Prahy Franck Mesnel. Bývalý francouzský reprezentant a hráč slavného pařížského ragbyového týmu Racing Club slavnostně otevřel první prodejnu Eden Park Paris v ČR. A nejednalo se jenom o čestného hosta, Franck Mesnel je totiž zakladatelem a spolumajitelem této značky, která první obchod v ČR umístila do pražského OC Palladium.
Eden Park Paris v sobě nese kombinaci elegance a sportovního ducha. Nabízí zejména pánské oblečení a doplňky, které jsou vyhledávány pro své moderní a elegantní designy, střihy a vysokou kvalitu s pozorností k detailu. Některé produkty jsou inspirovány ragby, trička, polokošile, košile, mikiny, bundy i doplňky zdobí charakteristické růžové logo motýlka, symbol značky Eden Park Paris, jejíž motiv se nesl i během slavnostního openingu. V kolekcích najdeme však i produkty pro ženy a děti.
„Eden Park Paris sází na specifický design, v němž kombinuje eleganci se sportovním duchem, oboje v citlivém zpracování a s důrazem na detaily, to vše ve velmi vysoké kvalitě. Je to autentická a elegantní značka, jež je ztělesněním pravého francouzského vkusu a šarmu. Značka nabízí produkty z kvalitních materiálů, které si zamilují jak sportovní fanoušci, tak i lidé milující elegantní styl, který lze nosit při různých příležitostech. Jsme rádi, že můžeme tuto značku nabízet i v tuzemsku, protože zde vidíme potenciál rozvoje,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která zastupuje značku Eden Park Paris v ČR.
Značka Eden Park Paris vznikla v roce 1987, kdy se dva hráči ragby Franck Mesnel a Eric Blanc patřící do jednoho z nejprestižnějších sportovních klubů na světě Racing Club de France rozhodli vytvořit vlastní oděvní značku. Franck a Eric uplatnili svého kreativního a nekonvenčního ducha a vytvořili zcela mimořádný a autentický příběh značky. Logo a myšlenka růžového motýlka se zrodila v sezóně 1987 během slavnostní večeře před jedním klíčovým zápasem. Hráči naléhavě potřebovali najít něco, co by symbolizovalo jejich stav mysli, něco hodného toho historického dne, vyjadřující jedinečnou příležitost, a co by mohli vyjádřit i na Racing Club de France dresech. Hledali atribut, který jim pomůže vyhrát. A rozhodli se pro růžového motýlka. Motýlek je symbol gentlemana, ale na sportovním dresu evokuje humor a recesi. Růžovou barvou zase odkázali na svého maskota, slavného Růžového pantera a na růžové spodní prádlo, které nosili na některé zápasy.
V současnosti se Eden Park Paris prodává na 474 prodejních místech ve 35 zemích, posledním přírůstkem je Česká republika. Zde ji zastupuje společnost Urban Brands, jež má v portfoliu například značky Jott, Cabaia, Eastpak nebo JanSport. Slavnostního openingu se zúčastnili také zástupci předních českých ragby klubů, stejně tak několik známých osobností ze světa filmu a módy.