
Avon, ikonická globální kosmetická značka, navazuje na úspěšnou spolupráci na slovenském trhu s PR agenturou Seesame a po její expanzi na český trh jí nyní svěřuje komunikaci i v Česku. Cílem je sjednotit komunikaci a efektivně propojit oba trhy. Agentura Seesame bude odpovědná za komplexní komunikační kampaně se zaměřením na produktovou, korporátní a CSR komunikaci.
Avon působí v České republice od roku 1991 a patří mezi nejprodávanější kosmetické značky na trhu. Kromě inovativní kosmetiky se dlouhodobě zaměřuje na podporu žen, jejich zdraví a bezpečí. Pod heslem „Ukaž svou sílu“ hrdě pomáhá ženám po celém světě realizovat svůj potenciál. Stojí za projekty Avon Za zdravá prsa a Avon proti násilí páchanému na ženách, v rámci nichž daroval neziskovým organizacím jen v Česku více než 150 mil. Kč.
Seesame byla podle PRovoke Media, předního analytického institutu v oblasti PR a komunikace, zařazena mezi 50 nejlepších agentur v Evropě. Toto ocenění potvrzuje její profesionalitu, inovativní přístup a vysokou kvalitu komunikačních kampaní.
„Naše značka se těší přízni českých žen již více než 30 let a díky tomu si dlouhodobě drží silnou pozici na trhu. Tuto přízeň bereme jako velký závazek a snažíme se neustále dokazovat, že skutečně tvoříme lepší svět pro ženy – ať už prostřednictvím našich výrobků, které zpřístupňují kvalitní péči všem ženám, možnostmi vlastní seberealizace nebo prostřednictvím našich charitativních projektů Avon za zdravá prsa a Avon proti násilí páchanému na ženách. Přestože jsme tradiční značkou, více než kdy jindy pracujeme na modernizaci, abychom zůstali relevantní i pro nové generace našich zákaznic. A s tím přichází i změny v rámci toho, jakým způsobem komunikujeme naši značku. Jsme moc rádi, že po téměř 2leté úspěšné spolupráci na Slovensku, rozšířila agentura Seesame své působení i na český trh. To nám dává velkou příležitost sjednotit a zefektivnit komunikaci pro naše 2 klíčové trhy. Věříme, že partnerstvím se Seesame se nám bude dařit nejen nadále si udržovat přízeň našich stávajících zákaznic, ale i si získat srdce a pozornost nastupující generace milovnic kosmetiky. Velmi se na spolupráci s agenturou Seesame těšíme a věříme, že nás budete vidět a slyšet i tam, kde byste nás možná nečekali,“ říká Petra Dolanová, Integrated Communications & Brand Activation Lead v Avonu.
Seesame se dlouhodobě specializuje na strategickou komunikaci, inovativní kampaně a media relations. Jejím cílem je posílit pozitivní vnímání značky Avon, zajistit efektivní propojení PR aktivit v České republice i na Slovensku a podpořit moderní přístup k budování značky.
„Avon je ikonická značka s dlouhou historií, která však nezůstává v minulosti. Neustále inovuje a přizpůsobuje se měnícím se očekáváním zákazníků. Právě tento dynamický přístup k rozvoji značky je nám v Seesame velmi blízký. Těší nás, že můžeme být součástí jejího dalšího růstu a podílet se na komunikaci, která osloví nejen stávající zákazníky, ale i novou generaci. Naše práce bude zaměřena na kreativní PR kampaně, aktivní media relations i efektivní propojení tradičních a digitálních platforem,“ říká Alexandra Strapáková, Head of Brand and Lifestyle Team v Seesame.
Seesame tak vstupuje do partnerství s Avonem s cílem nejen posílit jeho mediální viditelnost, ale také zdůraznit jeho hodnoty, inovace a odpovědný přístup k podnikání.