Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky Fitmin spouští od 1. října podzimní kampaň Krmivo šampionů. Fitmin v ní mazlíčky představuje jako hrdiny našich domácností a podpoří ji televizní reklamou, velkou spotřebitelskou soutěží pro koncové zákazníky, digitální a PR komunikací a dalšími kanály.
Kampaň poběží do konce listopadu a hlavním cílem je představit průřez portfolia Fitmin.
Fitmin se na naše čtyřnohé parťáky dívá ve své nové kampani Krmivo šampionů jinak. Vyzdvihuje myšlenku, že každý z nich je šampion a v našich očích jsou ti nejlepší, nejšikovnější a nejkrásnější. Stejně jako naše lidské ratolesti. Fitmin tak ke každému psovi, kočce nebo koni přistupuje jako k šampionovi, i když nemá doma diplom z výstav či závodů. „Pro nás je každý mazlíček jedinečným tvorem, kterému chtějí páníčci dopřát to nejlepší. I když je to šampion ve zlobení, pobíhání či hrabání děr na zahradě,“ vysvětluje hlavní myšlenku podzimní kampaně marketingová manažerka Anežka Petrů.
Ucelená promoce celého portfolia a spotřebitelská soutěž
Každý šampion má své potřeby. Značka Fitmin poukazuje na to, že v jejím širokém portfoliu, jež obsahuje 3 ucelené řady krmiv pro psy, 2 pro kočky a kompletní program krmiv pro koně, si vybere opravdu každý. Nejvyšší holistická řada Fitmin Purity pro kočky i psy sází na vysoce kvalitním složení, které je zcela bezlepkové, založené na čerstvém mase, směsi bylin a dalších blahodárných superpotravinách a surovinách. Produktová řada Fitmin Výživový program je určena pro psy a profiluje se 50 % čerstvého masa v každém pytli. I každému jedinci lze snadno vybrat na míru, s ohledem na jeho věk, velikost i fyzickou aktivitu. Řada Fitmin For Life je pro všechny majitele koček i psů, kteří hledají optimální krmivo v poměru cena a výkon, které se stará o vaše mazlíčky ve všech životních fázích, od mláďat až po starší jedince.
Nákupem krmiv ze všech těchto produktových řad, včetně doplňkového sortimentu v podobě mokrého krmiva, výživových doplňků i přírodních pochoutek značky Fitmin, se lidé mohou zapojit do velké spotřebitelské soutěže, ve které mohou vyhrát speciálně vybavené auto pro život a cesty s domácími mazlíčky v hodnotě 500 000 Kč a spoustu dalších hodnotných týdenních cen. „Mechanika soutěže je jednoduchá. Každý, kdo na území ČR nakoupí minimálně za 1500 Kč s DPH v rámci jednoho nákupu jakékoliv produkty Fitmin, vyfotí s nimi svého šampiona a zaregistruje účtenku, je přihlášen do slosování o auto s výbavou na život s mazlíčky v hodnotě 500 000 Kč a do týdenních losování o další ceny,“ vysvětluje princip a fungování soutěže Anežka Petrů.
Zapojení ve všech kanálech
Talent českých mazlíčků je rozvíjen i prostřednictvím spotu, který navazuje na spot z roku 2020, promo spotu s informacemi o soutěži a sponzoringem, který poběží na televizních obrazovkách v říjnu
a listopadu. Reklamy upozorňující na právě probíhající soutěž mohou lidé slyšet i z rádií a velká část kampaně bude využívat i digitální prostředí. Tam se bude značka soustředit primárně na sociální sítě, bannerové a vyhledávací kampaně. „V první fázi chceme oslovit co nejvíce lidí a ukázat jim benefity našich produktů, ze kterých si mohou vybrat ten nejvhodnější produkt pro svého šampiona. Na sociálních sítích se chystáme využívat darkposty,carouselové formáty, Instastories a Facebook Instant Experience. Naším hlavním cílem je být vidět,“ říká Petrů.
Kampaň startuje 1. října a poběží do konce listopadu.
Více informací naleznete na www.krmivosampionu.cz.