L’Oréal představuje na veletrhu CES 2022 nejnovější beauty tech novinky: nový zážitek z barvení vlasů poskytnou dvě průlomové inovace věnované většímu pohodlí uživatelů doma i profesionálům v kadeřnictví Coloright a Colorsonic, jimž se na veletrhu CES 2022 dostalo ocenění Innovation Award, posouvají uživatelskou zkušenost při barvení vlasů doma i v kadeřnictví na novou úroveň.
Skupina L’Oréal představuje na CES 2022 svou nejnovější beauty tech inovaci, která revolučním způsobem mění přístup k barvení vlasů. Colorsonic nabízí přelomový jednoduchý způsob míchání barev na vlasy, zaručuje jejich rovnoměrné nanášení, a spotřebitelům v domácím prostředí dává záruku dosažení konzistentní výsledné barvy vlasů. Coloright je systém barvení vlasů, určený pro kadeřníky. Ti díky němu získávají možnost pomocí umělé inteligence v aplikaci Virtual Try-on dosáhnout požadovaného odstínu vlasů na základě algoritmu, jehož výsledkem je individuálně uzpůsobená barva na vlasy v jednom z více než 1 500 odstínů.
Společnost L’Oréal je v oboru jedním z nejdéle působících výrobců přípravků na barvení vlasů. Před více než 100 lety jako první na světě vynalezla bezpečnou syntetickou barvu na vlasy, čímž položila základ pro odvětví, jehož hodnota v současnosti dosahuje deseti miliard USD. Nyní, o století později, L’Oréal opět potvrzuje své přední postavení v oboru. Představuje dvě průlomové inovace, založené na nejmodernějších technologiích pro barvení vlasů a zaručující přesně definované složení.
„Naše bohaté zkušenosti nashromážděné za více než sto let i vedoucí postavení v oboru umožnily našim výzkumníkům, datovým vědcům i technickým specialistům od základu změnit přístup k barvení vlasů. V domácím prostředí díky jedinečnému opakovaně a snadno použitelnému přístroji Colorsonic, který umožňuje přesné barvení vlasů s působivými výsledky, a v salonech, kde mohou kadeřníci využít nanejvýš personalizovaného a pokročilého systému Coloright k dosažení požadované barvy vlasů kdekoli na světě. Vedoucí postavení naší společnosti v beauty tech nám umožňuje posunovat technologické hranice na základě vědeckých poznatků a dosahovat v oblasti krásy průlomových výsledků, které jsou individualizované, inkluzivní a udržitelné,“ uvedla zástupkyně ředitele Barbara Lavernos, která má ve společnosti na starosti výzkum, inovace a technologie.
Když pandemie covidu-19 způsobila dočasné uzavření mnoha kadeřnictví, segment barev na vlasy pro domácí použití vzrostl o 6 %. Během této doby se spotřebitelé potýkali s náročností domácího barvení vlasů, jehož postupy se už celá desetiletí nezměnily. Největší problémy působí zejména zašpinění způsobené barvou na vlasy a obtíže při nanášení barvy na hůře dostupná místa.
Přístroj Colorsonic se snaží reagovat na tyto potřeby a během pěti let byl zdokonalen natolik, že nyní využívá vlastní mechanismus míchání barvy a dokáže zkombinovat přesné množství vývojové emulze a barvy pro dosažení požadovaného odstínu. Přístroj dávkuje přesné množství barvy a nanáší je na vlasy pomocí oscilační trysky s aplikátory, které se pohybují křížem krážem, což zaručuje rovnoměrné nanesení barvy na vlasy.
Spotřebitel v pěti krocích postupuje následovně:
1. Vybere barvu na vlasy ze čtyřiceti odstínů nabízených na webových stránkách Colorsonic. Sada pro barvení vlasů bez obsahu amoniaku vám bude doručena pohodlně až domu.
2. Vloží kazetu s barvami do přístroje, v němž je namíchán jedinečný odstín na míru. Barva a vývojová emulze jsou až do spuštění přístroje uchovávány odděleně, což má zásadní význam pro zachování barvy a její původní kvality.
3. Nástavcem s kartáčem nanese rovnoměrně barvu od kořínků vlasů až ke konečkům. Oscilační tryska, která prošla důkladným testováním, jež zaručuje, že dokonale těsní, neucpává se ani z ní neodkapává barva, vykoná 300 pohybů za minutu, jimiž rychle nanese barvu na vlasy. Součástí sady je také nástavec pro ty, kdo mají dlouhé vlasy (po ramena a delší).
4. Vyčká 30 minut. Pak vlasy opláchněte, upravte a je hotovo.
5. Vyjme kazetu z přístroje a uloží ji i se zbývající barvou, aby byla kdykoli k dispozici pro případné drobné korekce. Colorsonic umožňuje díky použití kazety uchovat nespotřebovanou barvu a použít ji později k případným korekcím a překrytí odrostů.
„Nesmírně nás těší, že po letech výzkumu a vývoje můžeme představit moderní technologie, které změní zkušenosti milionů lidí po celém světě, kteří si barví vlasy nejen doma, ale i v kadeřnickém salonu,“ uvedl Guive Balooch, globální ředitel technologického inkubátoru pro výzkum a inovace ve společnosti L’Oréal. „Naším cílem je využívat vědu a technologie k řešení problémů, s nimiž se spotřebitelé potýkají od nepaměti, a přístroj Colorsonic je skvělým příkladem toho, jaké inovace lze spotřebitelům nabídnout, pokud je do procesu výzkumu zapojíme.“
Představením přístroje Colorsonic společnost L’Oréal pokračuje v naplňování svého závazku poskytovat výjimečnou, individuálně uzpůsobenou kosmetickou péči při respektování zásad udržitelnosti.
Tento závazek potvrzují také tyto vlastnosti systému Colorsonic:
· Recyklovaný plast ze spotřebních produktů: Colorsonic je přístroj určený k opakovanému použití, který využívá recyklovatelné kazety. Při používání této kazety se na jedno barvení spotřebuje méně plastu, než je tomu v případě domácího balení barvy na vlasy.
· Rukavice pro opakované použití: Dosavadní přípravky, určené k barvení vlasů doma, obsahují v každém balení jednorázové rukavice. Colorsonic nahrazuje rukavice na jedno použití rukavicemi, které lze použít až desetkrát a jež poskytují vynikající ochranu.
· Méně obalového materiálu při přepravě: Přístroj Colorsonic a kazety na barvy se dodávají v certifikovaných recyklovatelných papírových obalech.
L’Oréal plánuje uvést Colorsonic na trh v USA počátkem roku 2023.
L’Oréal představuje také technologii, která modernizuje způsob barvení vlasů v kadeřnických salonech.
Kromě toho, že společnost L’Oréal přináší nový moderní způsob barvení vlasů doma pomocí přístroje Colorsonic, zaměřuje se také na nové způsoby barvení vlasů v kadeřnických salonech. Na veletrhu CES 2022 představuje společnost L’Oréal také produkt Coloright. Tento systém je určený pro kadeřníky v kadeřnických salonech. Využívá umělou inteligenci, s jejíž pomocí dokáže namíchat jedinečný barevný odstín pro každého zákazníka. Profesionálním koloristům v kadeřnických salonech se tím dostává do rukou inovativní nástroj pro barvení vlasů, jenž díky patentovanému algoritmu umožňuje docílit přesnějšího barevného odstínu.
Součástí systému je skener, který analyzuje vlasy klienta a vyhodnocuje faktory ovlivňující účinnost barvení včetně přirozené barvy vlasů, procenta šedin a délky a hustoty vlasů. Dále obsahuje dávkovač naplněný suchými kuličkami, obsahujícími barvu na vlasy, kazety obsahující oxidační krémové emulze, vývojové emulze a ředicí látky. Tyto komponenty umožňují společně díky jedinečnému dávkování vytvořit personalizovanou recepturu na barvení vlasů. Mimořádně přesný přístroj dávkuje všechny složky receptury a systém Coloright dokáže vytvořit celkem více než 1 500 jedinečných barevných odstínů.
O společnosti L’Oréal
Společnost L’Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V jedinečném mezinárodním portfoliu skupiny L’Oréal se vzájemně doplňuje 35 různorodých značek, které v roce 2020 zaznamenaly obrat přes 27,99 miliardy Euro a zaměstnávají po celém světě více než 85 400 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L’Oréal zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových a internetových prodejnách.
V jádru strategie společnosti L’Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 4 000 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. L’Oréal si napříč celým koncernem stanovil ambiciózní cíle v oblasti udržitelného rozvoje do roku 2030 a usiluje o posílení svého ekosystému pro inkluzivnější a udržitelnější společnost.
Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom