Známý výrobce hraček schleich® pokračuje ve svém celosvětovém růstu. Německá společnost s více než 85letou historií otevřela v květnu 2022 svoji první pražskou kancelář. Právě odtud bude nově sestavený tým zkušených profesionálů řídit další expanzi firmy v regionu, založenou na dnes již velmi silném povědomí o značce.
Výrobky firmy schleich® najdeme na pultech českých prodejců hraček a supermarketů už více než 20 let. Za tu dobu se jim podařilo vykouzlit úsměv na tváři tisícům dětí. Až dosud byl trh v ČR úspěšně servisován distributorem – firmou Olymptoy. Nyní však bude společnost Schleich GmbH řídit trh napřímo. „Jsme velmi vděční společnosti Olymptoy za úspěch posledních let. Jejich tým dokázal proslavit značku schleich® po celé východní Evropě, dokonce až za hranice České republiky. V současné době je povědomí o naší značce ve výši 44 % a lidé výrobky schleich® milují. A přesně na tom budeme dále stavět.“, říká Vadim Gorovoy, Obchodní ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Schleh GmbH.
Ve východní Evropě děti i jejich rodiče značku schleich® a její výrobky milují pro jejich autentičnost, množství detailů a kvalitu zpracování a také pro jejich neomezené herní možnosti. V dětských rukách dokáže zvířátko schleich® naplno probudit neskutečnou dětskou představivost. Cestování mezi šesti herními světy – Farm World, Wild Life, Dinosaurs, Horse Club, bayala® a Eldrador® navíc přináší nekonečné herní možnosti.
V souladu se svojí mezinárodní strategií spustila společnost schleich® v posledních letech několik přímých trhů, a to včetně České republiky, Nizozemí a Francie. V roce 2021 poprvé vygenerovala společnost více než polovinu ze svých prodejů mimo svůj domácí německý trh. „Do internacionalizace společnosti schleich® jsme v posledních letech investovali hodně, a proto nás těší, že úspěšně rosteme a získáváme uznání na největších světových trzích s hračkami, právě jako je Česká republika. Vidíme zde velký potenciál. “, říká Dirk Engehausen, CEO Schleich GmBH.
Společnost očekává, že pražský tým bude dále růst. V druhé polovině roku 2022 podnikne schleich® zásadní relaunch značky s cílem podpořit dlouhodobý a zároveň udržitelný růst jak na mezinárodních trzích, tak na německém klíčovém trhu. V hledáčku společnosti je také vývoj nových řešení z oblasti udržitelnosti. Změny ve všech příslušných oblastech by měly začít postupně v roce 2022.