Měsíc říjen je tradičně věnován prevenci rakoviny prsou. V rámci módního a charitativního projektu Vuchlady proběhl i event s volbou Vuchlady 2024, kde zvítězila Anna Henselová. Ta si sama prošla tímto onemocněním a museli ji odstranit obě prsa. Atmosféru večera v pražském HighLight spoluvytvářela moderátorka a ambasadorka projektu Lucie Borhyová. Akci přišla podpořit také raperka Sharlota, zpěvák a bývalý účastník SuperStar Julián Záhorovský, módní návrhář Dominik Navrátil, fotografka a influnecerka Lusiet L.Leva, režisérka Eva Toulová a mnoho dalších.
Pohodová a uvolněná atmosféra s mottem „Síla empatie, síla žen“ se vznášela po celou dobu v pražském HighLight podniku, kde se uskutečnil již 6. ročník soutěže módně charitativní akce Vuchlady, kterou pořádá česká módní značka Vuch, letos ve spolupráci s neziskovou organizací Fuck Cancer, která podporuje mladé onkologické pacienty a šíří osvětu o problematice onkologických onemocnění.
„Empatie je klíčovým prvkem letošního ročníku, protože lidé s rakovinou potřebují od druhých více porozumění a podpory než kdokoli jiný. Ambasadorkou letošního ročníku byla hvězdná televizní moderátorka Lucie Borhyová. Její půvab, okázalá elegance, upřímnost i profesionalita se snoubí s hodnotami značky, ale i projektem Vuchlady,“ dodává Martin Kůs.
Slavnostním finálovým večerem provázela moderátorka a ambasadorka projektu Lucie Borhyová, kterou finalistky přímo na pódiu dojaly k slzám. „Přihlásilo se 494 žen, dívek a dam. Z toho se vybralo 40 do užšího kola a z těch 40 jsme mezi porotci vybírali každý dva. Takže jsem tam měla dvě své favoritky, ale dojaly mně všechny příběhy. Všechno jsou to silné ženy, prošly si v životě silnými příběhy a některé osudy se dotýkaly i dětí, což je pro mě nejsilnější. Bylo vidět, že mě to rozplakalo, byť jsem ty medailonky dobře znala,“ říká Lucie Borhyová.
Akci žen s příběhem si nenechal ujít zpěvák Julián Zahorovský, který se proslavil v první řadě SuperStar, nově si už pár měsíců užívá roli otce a sám má zkušenosti s rakovinou ve svém okolí. „Mám blízkou osobu, která měla takový životní příběh a vyhrála nad rakovinou. Byla to moje maminka, naštěstí je to už 30 let,“ říká Julián Zahorovský.
„Projekt Vuchlady vznikl v roce 2019 s cílem podporovat ženy v jejich cestě za zdravým sebevědomím a sebepřijetím. Každoročně vybíráme jednu ženu, která se stane tváří značky, modelkou a múzou po celý rok, a obdrží finanční výhru včetně zásoby produktů značky Vuch. Letošní vítězkou se stala Anna Henselová, druhé místo získala Stela Ambrosová, třetí pak skončila Eliška Čechová. Všem moc gratulujeme a s Aničkou se těšíme na další spolupráci,“ říká Martin Kůs a dodává: „Mám obrovskou radost, že se přihlásilo letos dvojnásobek soutěžících a můžeme tak neziskové organizaci Fuck Cancer věnovat částku 52 100 Kč. I zájem hlasujících byl obrovský, letos hlasovalo téměř 5700 lidí.“
Večer, který podpořil ženy se silnými příběhy si nenechala ujít ani raperka Sharlota, která zanotovala během večera i pár svých songů. „Veškeré své příběhy se snažím dávat tak jako na dlani a přesně upozorňovat na to, že každá žena může být autentická, svá, úžasná taková, jaká prostě je a v tom budu vždycky ženy podporovat,“ říká Sharlota.