8. února otevřela značka PUMA newyorský týden módy svou nekonvenční fashion show s názvem „Welcome To The Amazing Mostro Show“. Atmosféru prostor historické newyorské zbrojnice v Park Avenue proměnila pomocí světla, projekce a dalších vizuálních efektů v doprovodu hudebního vystoupení divadla Eartheater v epický prostor hodný oslavě návratu ikonických nízkoprofilových tenisek Mostro.
Název Mostro – boty, která byla původně uvedena na trh v roce 1999, pochází z italského slova „monstrum“. Nízkoprofilová silueta v sobě nese bohatou historii – dlouho čekala na své znovuobjevení v archivech PUMA. Může se pochlubit charakteristickými prvky, jako je typická podrážka s hroty a univerzální zapínání na řemínek. Stylista Alastair McKimm spolu s globálním kreativním ředitelem PUMA Heiko Desensem předvedli impozantní výběr zakázkových i komerčních kousků z dílny PUMA, z kolekce AW24, které hlavní hvězdu přehlídky doplnili. Silueta Mostro, která byla v době svého objevení průlomem v zažitých konvencích, je dnes uměleckým dílem. Svou estetikou vyzdvihuje pozici značky PUMA stírající hranice mezi sportem, módou a kulturou.
Kampaň Mostro, jejímž autorem i ztělesněním byl sám kreativní ředitel PUMA x F1 A$AP Rocky, byla spuštěna na sociálních sítích těsně před přehlídkou.
Mezi významné hosty patřili Emily Ratajkowski, Ashley Graham, Davido*, Kyle Kuzma*, Becky G, Hari Nef, Eartheater, Caleb McLaughlin*, GloRilla, Lauren London*, Jay Brown*, Emory Jones*, Rickey Thompson, Yvesmark Chery, Stephanie Hui, Coco Bassey a Harry Hill.