Díky novému strategickému partnerství s globální kosmetickou společností Avon spouští síť drogerií ROSSMANN prodej nejoblíbenějších produktů této značky ve všech svých 185 prodejnách po celé České republice. Zákazníci se tak mohou těšit na oblíbené dámské i pánské vůně, produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vlasové péče.
Díky bohaté nabídce v sortimentu parfémů, dekorativní kosmetiky, pleťové kosmetiky a šamponů je dnes ROSSMANN předním hráčem na českém trhu. Od letošního podzimu pak jako jediný drogistický řetězec nabídne oblíbené produkty společnosti Avon.
„Našim zákazníkům chceme nabízet co nejširší sortiment zboží napříč všemi kategoriemi. Z toho důvodu jsme velice rádi, že se zařadíme k exkluzivním prodejcům Avon produktů v České republice a také k prvním prodejcům těchto produktů v kamenných prodejnách v rámci EU vůbec,” říká Michal Široký, ředitel nákupu ROSSMANN.
Vybrané produkty, především z kategorie parfémů značky Avon, mohou zákazníci v jednotlivých prodejnách ROSSMANN zakoupit již v těchto dnech. V průběhu září a října se pak postupně Avon nabídka rozšíří až na 90 nejoblíbenějších produktů a produktových řad, a to nejen ve všech kamenných prodejnách ROSSMANN, ale i v rámci e-shopu v aplikaci ROSSMANN CLUB. Zákaznice ROSSMANN tedy budou moci jednoduše vyzkoušet například vůně z kolekce Far Away, včetně nového parfému Far Away Shine, pleťové výrobky řady Anew nebo nejprodávanější výrobek značky Avon – tužky na oči Glimmerstick v 10 různých odstínech.
„Ze spolupráce se společností ROSSMANN jsme opravdu nadšeni. Díky ní můžeme zpřístupnit naši značku a oblíbené výrobky novým zákaznicím i zákazníkům po celé České republice a oslovit tak ještě více těch, kteří chtějí kvalitní, inovativní a hlavně cenově dostupné kosmetické výrobky,” říká Karina Takovenko, generální ředitelka Avon pro centrální Evropu.
V České republice působí Avon od roku 1991 a postupně se stal jednou z nejoblíbenějších značek kosmetiky českých žen. Zařazení sortimentu nejoblíbenějších produktů do nabídky drogerií ROSSMANN je jejím prvním vstupem na maloobchodní trh.