Finále soutěže Haribo Dezertmánie. Dlouho očekávaná chvíle, kdy se pět finalistů probojovalo přes Facebookové sdílení až do finálního kola, je za námi. V pátek 24. ledna byl udělen titul vítěze šikovné Renatě Spáčilové z Vidče, která se statečně poprala se všemi třemi disciplínami a její dezert, nápoj i servírování bylo oceněno prvním místem.
Pětice laických cukrářů, kteří se zúčastnili Facebookové soutěže – tedy prvního kola Haribo Dezertmánie a zaujali svými dezerty ozdobenými Haribo bonbónky, se 24. ledna sjela přímo do srdce Prahy obhájit své cukrářské schopnosti a zvítězit.
První cenu si odvezla úžasná Renata Spáčilová z Vidče se svým dokonalým dezertem plným ovoce, kterou přišla podpořit celá rodina. Druhé místo získala Aneta Cvečková, která uchvátila porotu svým profesionálním servírováním a jak se říká „pastvou pro oči“. Třetí místo patří Petře Štefanové a jejímu „zamilovanému“ dezertu, nápoji a zdobení, kterým nešlo odolat. Pětice soutěžících si musela poradit nejen s designem svých dezertů, ale také využít tvary, barvy a chutě Haribo bonbónků, aby jejich výtvor zazářil.
Hlavní tváří sladké soutěže Haribo Dezertmánie nemohl být nikdo jiný než zpěvačka Kamila Nývltová, která je v přípravě dezertů a moučníků jako ryba ve vodě. Akci po celou dobu moderovala a dodala tak soutěžícím neopakovatelný zážitek.
„Jsem opravdu šťastná, že jsem mohla být součástí této soutěže. Příprava dezertů je pro mě opravdová vášeň, a když k tomu přidáte tak nádhernou atmosféru, troufám si říct, že se tu vytvořila taková rodinná pohoda, kterou miluju. Soutěžící byli skvělí a celý tým také – a to všechno je ještě umocněné bonbonky Haribo, které mám prostě ráda. Byla to opravdu nezapomenutelná zkušenost,“ říká Kamila Nývltová.
„Soutěž jsme vytvořili, aby naši zákazníci mohli naplno popustit uzdu své kreativitě a použít při tom naše bonbony Haribo. Bylo úžasné vidět, jak kombinace barev a chutí dokázali v desertech a nápojích využít. Těší nás, že jsme mohli lidem nabídnout nejen zábavu, ale i prostor pro jejich fantazii a tvořivost! Haribo tak opět přineslo dětskou radost dětem i dospělým,“ dodává Dana Broersma, Head of Marketing Haribo.