Přední evropská online platforma pro módu a životní styl Společnost Společnost Zalando dnes spustila novou kampaň „Aktivisté optimismu“ („Activists of Optimism) oslavující lidi, kteří šíří optimismus. Po roce světového lockdownu a omezení je cílem kampaně oslavovat a šířit optimismus jednoduchým způsobem – přimět lidi k úsměvu.
Kampaň „Aktivisté optimismu“ bude zahájena 23. května na všech trzích společnosti Zalando a umožní lidem vyjádřit své pocity, pozitivitu a šířit radost. Kampaň tvoří 22 video snímků pozitivních kreací s délkou 15 vteřin, které byly spojeny do živé televizní reklamy. K video snímkům kampaně je připojena série fotografií evropských tvůrců, které představují pozitivitu v její jedinečné formě. Fotografie vytvořil španělský fotograf Jorde Perez Ortiz a na každém snímku je výrazný nápis „Aktivisté optimismu“. Kampaň přivedlo k životu 11 pozitivních aktivistů vybraných na sociálních médiích, jako například holandská influencerka a modelka Rianne Meijer a francouzský tanečník Salif Gueye, kteří jsou známí svým optimistickým projevem.
Spuštění kampaně podpoří komplexní 360° marketingová iniciativa „Festival optimismu“, který představuje sérii akcí a vizuálních elementů v celé Evropě. Kampaň by měla přimět lidi, aby se usmívali, tančili a zpívali. Celá kampaň by měla vyvrcholit virtuální oslavou soudržnosti v nejdelší den roku 21. června.
„Po roce lockdownů chceme v naší letošní letní kampani oslavit období víry a optimismu, tím, že přimějeme lidi se usmívat a umožníme jim, aby mohli svůj optimismus svobodně vyjádřit,“ řekl Ralph Rijks, viceprezident globálního marketingu společnosti Zalando. „Aktivistu optimismu definujeme jako člověka, který dělá radost ostatním i sobě, ať už písní, tancem nebo návodem na moderní líčení na síti Tik Tok. Tyto malé optimistické skutky nás spojují a šíří radost. Ústředním motivem naší letošní kampaně je udělat na základě optimismu něco pozitivního (pro sebe i ostatní), tím, že si vychutnáme život.“
Výběr 11 „Aktivistů optimismu“ byl realizován výhradně přes sociální média, se zaměřením na obsah tvůrců a aktivity, které vyjadřují poselství kampaně.
Dosah a velikost sociální mediální platformy tvůrce byl na druhém místě. Film zahrnuje pozitivní a talentované umělce, jako například tanečníka Salifa Gueyeho, který je známý svým radostným tanečním stylem, který předvádí v pařížských ulicích, holandskou influencerku a modelku Riannu Meijer, kterou proslavily její autentické snímky na sociálních médiích a modelku a autorku Naomi Shimanda, která šíří pozitivitu prostřednictví módy.
Pozitivní televizní reklamní spot natočila londýnská režisérka Lucy Luscombe, která byla nedávno zařazena na žebříček 100 nejvýznamnějších kreativních osobností světa časopisu Dazed a zahrnuta do písně Show Me Love od Robina S. Kampaň obsahuje celou řadu formátů, jako jsou klasické fotografie Jorga Pereze Ortize, digitální venkovní reklama, vlastní sociální kanály s různorodým zapojením této kampaně, pozitivní audio reklama na síti Spotify, a pouliční reklama a barevné nástěnné malby na klíčových trzích. Komplexní 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Kolle Rebbe.