Popularita příslušenství značky TACTICAL pro chytré telefony, tablety či hodinky má raketový nástup nejen na českém trhu. Za jejím vznikem před 4 lety stála česká společnost BAKR, zkušený odborník v prodeji příslušenství ke spotřební elektronice. Dvacet let praxe a nabyté know-how promítl BAKR do vlastního moderního designu a výběru kvalitních materiálů. Výsledkem jsou odolné a zároveň „chic“ produkty TACTICAL, které zvyšují bezpečnost mobilních zařízení i vizuální dojem z nich. V České republice je značka v tuto chvíli nejsilnější v šíři nabídky náhradních řemínků k chytrým hodinkám.
Příslušenství TACTICAL pro chytré telefony, tablety či hodinky začínalo na českém trhu nabídkou 15 modelů ochranných skel pro smartphony. Dnes činí portfolio značky několik set produktů* dostupných téměř ve všech státech Evropské unie. Obchodní tým značky TACTICAL sleduje dlouhodobé trendy na trhu s příslušenstvím a designuje své nové produkty tak, aby vyhovovaly technickým i estetickým nárokům zákazníků. Tento design je vytvářen přímo v pražském sídle značky.
V budoucnu TACTICAL plánuje ještě více rozšiřovat produktové portfolio, které je tvořené hlavně mobilním příslušenstvím na míru, tzn. příslušenství ke konkrétním typům telefonů, jako jsou kryty, ochranná skla a fólie, ale také příslušenství k chytrým hodinkám. V následujících měsících se zákazníci dočkají rozšíření portfolia v kategorii universálního příslušenství – TACTICAL nabíječek, datových kabelů, držáků telefonů do auta, vodotěsných pouzder a mnoho dalšího. „Nechceme jít jen cestou tradičních řešení, ale i vychytávek v segmentu smartphone příslušenství, které zde ještě nebyly,“ říká Josef Pizinger, produktový manager značky TACTICAL a dodává: „Naše vlastní cesta v tomto odvětví je pro nás tím nejzábavnějším a nejzajímavějším a věříme, že se máme s našimi zákazníky o co podělit.“ V roce 2021 bude také spuštěn oficiální web TACTICAL s kompletní produktovou nabídkou a informacemi o dostupnosti produktů u partnerských prodejců.*
Moderním rysem TACTICAL je i ekologický obal produktů (packaging) z recyklovaného papíru. Plastové části balení jsou vynechány s cílem minimalizovat dopad na životní prostředí. „Jsme si vědomi neblahé celosvětové situace s produkcí odpadů, proto jsou všechny naše obaly pouze z již recyklovaného papíru. Zaměřením na výrobu ochranných produktů pro spotřební elektroniku také prodlužujeme životní cyklus těchto produktů. I nepřímo se tak snažíme přispět k šetření přírody,“ doplňuje Josef Pizinger.
* V tuto chvíli se mohou zákazníci s produkty TACTICAL seznámit v e-shopech včetně těch největších (alza.cz, czc.cz, mall.cz) nebo na stránkách sociálních sítí značky na IG a FCB.