Mobilfox, který letos oslavil 6. narozeniny, prošel kompletní obnovou. To zahrnuje rebranding její komunikace a oživení sortimentu. Nová firemní identita bude o odvaze a zdravém sebevědomí. „Tyto dvě hodnoty prostupují životem Mobilfoxu od jeho založení, ale nyní se více odrazí také v korporátní identitě. Nová image a komunikace značky povzbuzuje mladé lidi k tomu, aby byli odvážní, stáli si za svým a nestyděli se vyjádřit,“ vysvětluje Kevin Diller, který založil Mobilfox ve svých 16 letech. Nebojácný a smělý přístup podtrhují odolné kryty pro mobilní telefony, která jsou skvělou volbou, jak ochránit svůj telefon za všech okolností. Na výběr je jich nepřeberné množství. Mobilfox věří, že každý ze zákazníků je jedinečný, a proto je vyzývá, aby ukázali svůj vlastní styl pomocí personalizovaných krytů.
Populární značka na českém trhu
Česká a Slovenská republika byly první dva trhy, kam Mobilfox expandoval. Od té doby rychle vyrostl a v současnosti je nejoblíbenější značkou s více než milionem zákazníků na obou trzích. „Vstup na trh v roce 2019 byl rychlý a úspěšný, ale neobešel se bez prvotních výpadků s dodávkami. Ty jsme rychle vyřešili, abychom zajistili ty nejlepší služby,“ vysvětluje Kevin Diller.
Společnost uvádí na trh novou řadu produktů
Ohromný růst Mobilfoxu pokračuje i letos. Společnost uvádí na trh deset nových produktů, které se inspirovaly potřebami zákazníků. Mobilfox představuje svůj nový špičkový produkt Full-Shock 3.0. Jde o vylepšenou verzi předchozího Full-Shocku, která nabízí ještě větší ochranu než předchozí model – odolnost proti nárazu ze vzdálenosti až 3,5 půl metru, vylepšený tvar připomínající banán pro ještě větší bezpečnost chytrého telefonu. Vnitřní strana zadního krytu je opatřena vzorem mikroteček pro vyšší odolnost a příjemnější uchopení.
Globální komunita a expanze na nové trhy
Dnes již zavedená firma kompletní mění komunikaci. Nově komunikuje na globálním profilu na Instagramu, aby vybudovala skutečnou komunitu Mobilfox. Spolu s tím je spouští kompletně renovovaný web.
Nový přístup ke značce a novinky na trhu jsou v současné době zaváděny v 16 evropských zemích vedle domácího Maďarska. Mobilfox se neustále rozšiřuje a v letošním roce expandoval do 6 nových zemích: Litva, Lotyšsko, Estonsko, Německo, Španělsko a Portugalsko.
Více informací o Mobilfox najdete zde.