BILLA startuje první věrnostní kampaň pro rok 2025. Pro své zákazníky připravila nabídku osmi plyšových hraček v podobě postaviček ovoce a zeleniny. Od 15. ledna tak nabízí plyšáky s aplikací BILLA už za cenu 39,90 Kč v podobě maliny, třešní, jablka, banánu, mrkve, brokolice, řepy a cibule.
Všechny postavičky mají svůj příběh a připomínají, čím jsou našemu tělu prospěšné. „Jednou z našich priorit je zdravý životní styl a snažíme se, nejen nabídkou našich produktů, ale i edukací, přispívat ke zdraví našich zákazníků. Chceme touto hravou formou připomenout nejen dětem, ale i jejich rodičům, jak důležité pro naše zdraví je čerstvé ovoce a zelenina,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu BILLA Česká republika.
Od 15. ledna tak mohou zákazníci BILLA získat jednu z plyšových hraček v podobě oblíbeného ovoce nebo zeleniny, a to velmi jednoduše. Každý zákazník dostane za každých 200 korunu nákupu jednu nálepku. Po získání a nalepení 10 samolepek do sběratelské karty, které budou k dispozici ve speciálních stojanech nebo na pokladnách, budou moci plyšovou hračku podle vlastního výběru za cenu 69,90 Kč. S BILLA aplikací pak dokonce za pouhých 39,90 Kč. Oproti plné ceně bez samolepek 129,90 Kč tak získají slevu 70 %.
Akce potrvá na prodejnách BILLA až do 25. března a samolepky mohou zákazníci za své nákupy sbírat až do 18. března. Další informace včetně přesných pravidel akce můžete získat na prodejnách BILLA nebo na internetových stránkách společnosti.