
Jak zachovat kašmír stejně měkký jako v den nákupu a jak tyto jemné materiály prát a pečovat o ně na té nejvyšší úrovni? To jsou otázky, které zaměstnávají milovníky módy po celém světě. Právě proto přicházejí Miele a módní značka extreme cashmere s revolučním a inspirativním přístupem. Na nedávném Fashion Weeku v Paříži společně představily první Cashmere Spa na světě, kde mohli návštěvníci objevit umění péče o kašmír prostřednictvím živých ukázek a interaktivních prvků. Šlo o poctu vědomé péči, tichým každodenním rituálům a nadčasové eleganci vysoce kvalitních materiálů.
Od 5. do 8. března 2025 se ulice Rue Chevert 36 v Paříži proměnila ve velmi zajímavý prostor. Uprostřed pulzujícího Fashion Weeku spojily prémiový výrobce Miele a značka extreme cashmere své síly, aby představily lázně pro vysoce kvalitní kašmírové oděvy. Zážitek na místě však nabídl mnohem více než jen odpovídající péči o textilie: za doprovodu jemných zvuků, obklopeni delikátními vůněmi a pocitem nejjemnějších látek se péče o prádlo stala zážitkem pro smysly. Vrcholem expozice bylo osm praček v unikátní barvě „Tea rose“, které byly umělecky instalovány výhradně pro Cashmere Spa.
Jedinečná spolupráce dvou značek, které stojí za kvalitou a trvanlivostí
Bližší pohled do světa extreme cashmere a Miele ukazuje, že kvalita, dokonalost a nadčasová elegance jsou od založení hluboce zakořeněny v hodnotách obou společností. „Partnerství s extreme cashmere nám umožnilo ukázat značku Miele novým způsobem. Základem je naše sdílená, téměř nekompromisní vášeň pro kvalitu. Jde o nadčasovou hodnotu v novém hávu,“ vysvětlil Andreas Wieser, ředitel brand managementu Miele.
Saskia Dijkstra, zakladatelka extreme cashmere, vnímá technologie Miele jako zásadní součástí správné péče o kašmír. „Vytvoření nejlepšího kašmírového svetru, který vydrží celý život, je jednou z klíčových hodnot značky, a jednou z nejdůležitějších. Abychom toho dosáhli, musíme ukázat, jak se o naše svetry starat. To je místo, kde tato spolupráce přichází ke slovu,“ řekla Dijkstra. Spolupráce utvrdila tento vztah spojením závazku extreme cashmere k vytváření nadčasových oděvů s odborností prémiového výrobce.
Praní, sušení, vyhlazování – každý krok se stává rituálem
Během Fashion Weeku ukázala instalace každodenní péči v pěti krocích – praní, sušení, žehlení nebo skládání prádla, které jsou navrženy tak, aby dokonale zachovaly citlivé kašmírové textilie. Praní probíhalo v pračkách Miele, které díky svému osvědčenému bubnu s voštinovou strukturou umožňují kašmíru jemně klouzat po tenkém vodním filmu. „Na tomto místě jsme také ukázali další inovační krok v oblasti péče o prádlo – náš buben InfinityCare s voštinovou strukturou jako první buben na světě bez žeber. Díky nové královské voštině a naší inteligentní technologii praní dosahujeme ještě větší ochrany prádla, a tím i delší životnosti našeho oblečení,“ řekl Ralf Zimmer, viceprezident kategorie marketingu obchodní jednotky praní v Miele.
Na pařížském Fashion Weeku byly kašmírové oděvy prány pomocí vhodného programu na vlnu při maximálně 600 otáčkách a 30 °C, aby byla zachována původní měkkost vláken. Po vyprání byly kašmírové kousky sušeny položené ve spa. Oděvy byly poté jemně napařeny pomocí žehlicího stroje Miele FashionMaster.
Speciální stanoviště poskytlo dodatečnou péči k odstranění žmolků a udržení látky v perfektním stavu. Návštěvníci spa obdrželi cenné tipy a triky, jak optimálně čistit kašmír a dlouhodobě udržet jeho měkkost.
www.miele.cz