
Citroën se ve své nové kampani na vůz ë-C4 vrací k tradici velkolepých filmových příběhů, které kombinují sci-fi a emoce. Kampaň, kterou natočil režisér Gary Freedman, vypráví poutavý a neobvyklý příběh nepravděpodobného přátelství mezi mladou ženou a mimozemšťanem.
V tomto filmovém příběhu se hlavní hrdinka snaží pomoci svému novému příteli z jiné galaxie najít jeho vesmírnou loď. Jejich dobrodružství na palubě ë-C4 je plné napínavých honiček s vojenskými vrtulníky a policejními vozy. Když už se zdá, že vše spěje ke šťastnému konci, mimozemšťan v sobě odhalí skutečnou posedlost modelem ë-C4 a místo pokračování ve své galaktické cestě dá přednost revolučnímu pohodlí tohoto vozu.
Jedinečná směs science fiction a emocí
„Chtěli jsme vystihnout podstatu značky Citroën: nabízet vozy, které v sobě spojují inovace, dostupnost a radost ze života,“ vysvětlil Federico Goyret, marketingový ředitel Citroënu. „Tato kampaň zkoumá univerzální emoce, jako jsou důvěra a překvapení, a zároveň vyzdvihuje jedinečný komfort vozu Citroën ë-C4.“
Ambiciózní produkce
K oživení tohoto dobrodružného příběhu značka Citroën povolala tým uznávaných expertů, kteří vytvořili originální soundtrack vzbuzující úžas a napětí a poskytující mimořádně realistické speciální efekty, přičemž zvláštní pozornost byla věnována ztvárnění postavy „Mikea“.
Výjimečné uvedení na všech komunikačních kanálech
Kampaň odstartuje 2. února ve Francii jednominutovým televizním spotem a poté se rozšíří do celé Evropy a Turecka. Je postavena na bohatém digitálním ekosystému, který představuje mimozemšťana Mikea v zábavném a poutavém obsahu, od interakcí v prodejnách Citroën až po bláznivá dobrodružství na sociálních sítích.
Tradice inovativní reklamy
Citroën pokračuje v tradici odvážných a originálních kampaní, jako byla „La Révolution“ (Revoluce) k modelu ë-C3 a „Le Patineur“ (Bruslař) pro lehké užitkové vozy. Značce se opět podařilo spojit humor, působivou kinematografii a poutavé vyprávění.
Touto kampaní Citroën zve všechny řidiče – ať už lidské, nebo mimozemské – k objevování toho, co by mohlo být nejpohodlnější cestou ve vesmíru.