
Značka Hyundai ve 32 evropských zemích včetně České republiky spouští obchod Bluelink Store, kde si mohou majitelé aktivovat užitečné funkce pro svůj vůz. Stávajícím i novým zákazníkům se tak otevírají nové možnosti konektivity.
Bluelink Store je dostupný přímo z mobilní aplikace Bluelink a nabízí výběr ze tří úrovní předplatného, z nichž každá zahrnuje odlišnou sadu funkcí:
- Bluelink LITE: Základní balíček s klíčovými funkcemi, jakými jsou online výpočet trasy pro optimalizovanou navigaci nebo bezdrátové aktualizace OTA (Over-the-Air), které vždy zajistí optimální funkčnost všech systémů vozu.
- Bluelink PLUS: Tato úroveň rozšiřuje předplatné LITE o služby založené na vzdáleném přístupu – řidiči si mohou prostřednictvím chytrého telefonu například zamknout a odemknout svůj vůz, zapnout světla nebo stáhnout okénka.. V případě plně elektrifikovaných vozů lze také ovládat nabíjení či klimatizaci. Soubor služeb Live Services navíc v reálném čase poskytuje aktuální informace o dopravě a počasí.
- Bluelink PRO: Prémiový balíček s komplexní konektivitou. Součástí jsou všechny výše zmíněné funkce, a navíc automatické aktualizace mapových podkladů a infotainmentu, stejně jako integrované streamování hudby bez nutnosti připojení telefonu.
Všechny nové vozy Hyundai prodané od roku 2024 nabízejí zdarma 6 měsíců předplatného Bluelink PRO a 10 let předplatného Bluelink LITE, aby si řidiči mohli vyzkoušet všechny přínosy systému při cestách autem. Tato štědrá nabídka svědčí o důvěře, kterou Hyundai do své platformy vkládá.
Digitální funkce na vyžádání představí IONIQ 9
Po příchodu modelu IONIQ 9 na evropské silnice si budou řidiči tohoto velkého elektrického SUV moci přes Bluelink Store také zakoupit různá digitální rozšíření, která jim umožní individualizovat způsob, jakým jejich vůz funguje.
Mezi tyto funkce patří:
- Virtuální řazení VGS (Virtual Gear-shift) přináší vzrušující zážitky a atmosféru jako při řízení vozu se spalovacím motorem.
- Vzory osvětlení při spuštění či vypnutí vozu zobrazují pomocí pixelových světlometů některou ze sedmi efektních a zábavných sekvencí.
- Motivy zobrazení na displeji zahrnují nové animace při zapnutí a vypnutí systémů vozu. Patří mezi ně například přírodou inspirovaný motiv navržený na počest ikonického modelu Hyundai Pony.
Významný milník
K otevření obchodu Bluelink Store dochází v době, kdy platforma Bluelink pro síťově propojené automobily Hyundai překonala v Evropě hranici jednoho milionu registrovaných uživatelů. Tohoto významného milníku dosáhla pouhých šest let po svém debutu v roce 2019. Hyundai prostřednictvím obchodu Bluelink Store reaguje na rostoucí poptávku po službách Bluelink a postupně bude nabízet stále více služeb pro komfortnější a sofistikovanější jízdu.
Marcus Welz, generální ředitel společnosti Hyundai Connected Mobility, k tomu poznamenal: „Naše předsevzetí je jasné: být lídrem v oblasti síťově propojené mobility a nabízet zákazníkům ještě snadnější ovládání a více praktičnosti i komfortu. Bluelink Store je přímým výsledkem této vize, protože řidičům poskytuje individualizované služby, které jim usnadní používání jejich vozu.“
Další informace o předplatném Bluelink naleznete také na blogu Hyundai