Kia Corporation prodloužila partnerství s tenisovým turnajem Australian Open do roku 2028 v návaznosti na mimořádně úspěšnou partnerskou spolupráci značky s tímto prestižním grandslamovým turnajem, která běží již od roku 2002. Na Australian Open 2023 (dále jen „AO23“) bude Kia prezentovat svoji vizi a zasazení o trvale udržitelnou mobilitu a současně inspirovat tenisové fanoušky prostřednictvím deklarovaného záměru značky ‚Movement inspires ideas‘ (Pohyb inspiruje k nápadům).
Zástupci Kia, představitelé asociace Tennis Australia a Rafael Nadal, dvojnásobný držitel trofeje z Australian Open a celosvětový ambasador značky Kia, se účastnili dne 10. ledna na Náměstí federace v Melbourne slavnostního předání vozidel Kia.
Flotila čítající 130 vozidel Kia včetně sportovně-užitkových vozů Sorento a Sportage včetně plně elektrického crossoveru EV6, byla předána činovníkům turnaje. Modely budou po celou dobu konání turnaje (16. až 29. ledna) zajišťovat bezpečnou a hospodárnou přepravu hráčů, činovníků turnaje i vážených hostů po Melbourne a okolí.
„Australian Open 2023 v rámci dlouhodobé spolupráce značky Kia s tímto turnajem přináší další milník, neboť s potěšením oznamujeme obnovení naší partnerské spolupráce na dalších pět let, tedy až do roku 2028,“ uvedl Artur Martins, vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností společnosti Kia.
„Tento podnik je pro značku Kia dokonalou příležitostí prezentovat celému světu svoji firemní vizi stát se poskytovatelem řešení trvale udržitelné mobility,“ doplnil.
Návštěvníci AO23 budou mít možnost komunikovat přímo se značkou Kia a dozvědět se více o jejím zasazení kráčet v čele snah o trvale udržitelnou mobilitu. Kia v nově vytvořeném prezentačním prostoru dvorce Grand Slam Oval představí své nové vysoce výkonné EV6 GT s elektrickým pohonem.
V Kia Aréně pro 5000 diváků, která byla vloni slavnostně otevřena jako čtvrté největší sportoviště turnaje v centru Melbourne Park, budou fanoušci moci doslova kráčet ve šlépějích svých hrdinů během interaktivní hry ‚Make your move‘. Fanoušci sledující Rafaela Nadala přímo v akci na velkoplošné obrazovce mohou zkoušet imitovat pohyby tohoto obhajujícího držitele titulu Australian Open a současně svými došlapy na speciální podložku vyrábět elektřinu, která se následně využije k pohonu vozidel Kia EV6 tvořících součást vozového parku pro AO23.
„Tato jedinečná partnerská spolupráce značky Kia s turnajem Australian Open se řadí mezi jednu z vůbec nejúspěšnějších ve světě sportu a klíčovým způsobem přispívá k dlouhodobé úspěšnosti tohoto podniku. Je nám ctí, že se Kia rozhodla prodloužit své zapojení v roli hlavního partnera Australian Open až do roku 2028,“ komentoval Craig Tiley, ředitel turnaje Australian Open.
„Je úžasné sledovat nejnovější udržitelné technické inovace, které naši přátelé z Kia na AO každoročně přivážejí, a již se nemůžeme dočkat, co mají pro fanoušky připraveno na letošní akci,“ doplnil.
Kromě představení kampaní značky ve formě speciálně vytvořeného digitálního obsahu bude Kia v rámci AO23 pořádat akci ‚Kia Clubhouse‘ pro 20 dětí z Nadace Rafaela Nadala. Díky této iniciativě získají děti nezapomenutelné vzpomínky při sledování utkání AO na dvorci Rod Laver Arena, účasti na tenisové klinice nebo návštěvách nejrůznějších kulturních akcí v Melbourne.