Díky podpoře zákazníků získala společnost Lidl Česká republika další dvě prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku. V uplynulém roce Lidl ovládl kategorii Obchodník roku s potravinami a Cenu veřejnosti. Celkově jde již o 32. vítězství napříč kategoriemi. Hlavními měřítky soutěže byly důvěra zákazníků a pozice Lidlu na trhu. Do hlasování o Ceně veřejnosti se zapojilo téměř 85 tisíc lidí.
Společnost Mastercard uděluje prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku již 21 let. V letošním roce získal Lidl osmý triumf v kategorii Obchodník roku s potravinami a potvrdil tak svou významnou pozici na trhu. Společnost také vyhrála čtrnáctou Cenu veřejnosti, což dokazuje silnou důvěru tuzemských zákazníků, na níž si Lidl dlouhodobě zakládá. Svůj hlas Lidlu poslalo 54 221 zákazníků.
Své nadšení a vděk za ocenění okomentoval také provozní ředitel a jednatel společnosti Lidl, Zdeněk Jerie: „Spokojený zákazník je naše motto, a o to víc náš těší, že o tomto ocenění jste rozhodli vy, naši zákazníci. Jsme hrdí na tuto výhru, ale zároveň si uvědomujeme, že toto vítězství nese s sebou závazek. Chceme si udržet vaši důvěru a spokojenost i v budoucích letech.“
Získání dalších dvou prestižních ocenění Mastercard Obchodník roku svědčí o kvalitě služeb, které společnost poskytuje. Jsou důkazem nejen úsilí Lidlu přinášet svým zákazníkům vynikající nákupní zážitky, ale také výsledkem vybudované důvěry u veřejnosti.