Brněnští Skinners slaví letos na jaře 8 let od svého vzniku a jako dárek si pro své zákazníky připravili limitovanou kolekci ponožkobot Skinners Black 2.0. Tou se vrací zpátky ke kořenům a vzdávají hold svému úplně prvním modelu Skinners 1.0, kterého od svého vzniku prodali více než 417 tisíc párů.
Filozofie značky Skinners od počátku staví na podpoře přirozeného pohybu a zdravého životního stylu. To se promítá i do jejich ponožkobot, které jsou navržené s ohledem na přirozenou stavbu chodidla a umožňují užít si a prožít jakýkoliv pohyb naplno.
„Naším cílem je podporovat každého člověka v přirozeném pohybu, který je jednou z cest, jak překonat problémy spojené se sedavým zaměstnáním – ať už jde o bolesti zad, hlavy či nohou. Chceme, aby lidem zdravá chodidla, se kterými se drtivá většina z nich rodí, vydržela až do dospělosti. A naše narozeniny vnímáme jako skvělou příležitost připomenout tyto základy, na kterých Skinners stojí,“ dodává spoluzakladatelka Skinners, Michaela Steinhauser.
Limitovaná edice Black 2.0 představuje návrat k ikonickému designu prvních ponožkobot Skinners v kombinaci s novými technologiemi. Stejně jako původní model, disponují slim fit špičkou, díky které dokonale obepnou chodidlo i nárt a dodávají tak dostatek podpory a rovnováhy pro dynamičtější aktivity i sport. Absence stélky zaručuje intenzivnější kontakt s povrchem a přináší tak skutečný barefoot zážitek na každém kroku. Dvojitý lem Skinners Black 2.0 poskytuje kotníkům měkké objetí, přičemž zachovává perfektní přilnavost a jejich bezešvé zakončení dodává navíc ještě elegantnější vzhled. Střední výška střihu doplňuje současné dvě kolekce Comfort a Compression. Barevností, ve které převažuje černý odstín, se vrací k jedné z prvních modelových řad Skinners 1.0. Kolekce je vhodná k široké škále aktivit od aktivního pohybu v přírodě až po využití v posilovně a jiných formách cvičení.
Ponožkoboty Skinners si za osm let jejich existence oblíbili zákazníci ve 120 zemích světa, a to jak z řad amatérských, tak i profesionálních sportovců. Firma, která svůj úspěch odstartovala v roce 2016 kampaní na americkém Kickstarteru, prodala v loňském roce přes 200 000 párů ponožkobot a neustále pracuje na dalších inovacích. Za design svých výrobků získala i řadu ocenění jako Red Dot Design, Good Design nebo A’ Design.
Limitovaná kolekce Skinners Black 2.0 je k dostání ve třech designových provedeních Hexagon, Diamond a Dot na webu skinners.cc za 1590 Kč.