Rakouský zážitek při nákupu sportovního vybavení – to je cíl, jenž si společnost INTERSPORT vytyčila při budování 9 nových prodejen, které od konce srpna postupně otevírá. Po prodejnách v Praze na hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřeli 15. září i vlajkovou prodejnu v OC Westfield Chodov. Postupně se připojily i dvě prodejny v Brně, další v Českých Budějovicích a dočkají se i jiná města, jako je Zlín, Trutnov a v Jihlava. Otevření nových prodejen je součástí komplexní strategie společnosti, jak oslovit širší veřejnost.
55 prodejen v nejbližších letech
Rok 2022 se stal důležitým rokem expanze. Do konce listopadu bude mít INTERSPORT na českém trhu 38 prodejen. Jedná se ovšem pouze o první větší expanzní kroky, za kterými stojí rakouští majitelé – Harald Tscherne, Bernhard Pilz, Peter Pötscher a Michael Asen. „Otevření nové prodejny je vždy něco velmi výjimečného. Je v tom tolik odhodlání a vášně. Jsme moc rádi, že může INTERSPORT v České republice expandovat a v nových prodejnách provázet zákazníky a radit jim, jak se nejlépe vybavit na jejich sportovní dobrodružství,“ říká Harald Tscherne s tím, že v následujících letech vidí prostor na další růst. Dlouhodobým cílem společnosti je 55 obchodů, které budou vyhovovat vysokým potřebám náročných českých zákazníků, a tím i 10% podíl na českém trhu.
Pure jako nový standard nakupování v Čechách
Nové prodejny vznikly na strategických místech převzetím bývalých prodejen Hervis. „Z 19 prodejen jsme převzali 9, které svou polohou, parametry a potenciálem dalšího růstu obratu zapadají do strategie expanze značky na českém trhu. V rámci nově otevřených prodejen se pak bavíme o celkové prodejní ploše 7200 m2, o kterou se stará přes 100 nových zaměstnanců,“ vysvětluje Bernhard Pilz, jeden z majitelů společnosti INTERSPORT. Zároveň také doplňuje, že ve všech nových prodejnách čeká náročné české zákazníky nákupní zážitek ve standardu, na který jsou zvyklí z rakouských prodejen. Tomu odpovídá jak kvalita a šíře sortimentu, tak odborné poradenství. Na první pohled se však prodejny také odlišují vizuálně, a to celkovým konceptem Pure. Prodejny jsou zařízeny s důrazem na udržitelnost, nechybí autentické přírodní materiály ani ekologické doplňky. Kromě toho zde naleznou zákazníci několik dalších nových prvků, které zvyšují komfort nakupování – dřevěné stromy, kvalitní osvětlení, komfortní zkušební kabiny nebo ozvučení prodejny.
Kvalitní sortiment a profesionální poradenství
INTERSPORT si však nezakládá pouze na vizuální stránce. Obchody jsou mezi českými zákazníky oblíbené především kvůli širokému sortimentu, vysoké kvalitě a odbornému poradenství. Na všech prodejnách zákazník získá informace od profesionálů, kteří prochází pravidelnými školeními a jsou úzce specializovaní na konkrétní segment sportovního vybavení. V nových prodejnách se rozšíření dočká i sortiment zboží. Jedná se především o značky, které se osvědčily na rakouském trhu a tamní zákazníci je preferují. Vybrané značky proto INTERSPORT v Čechách posílí a některé na trh uvede zcela nově. Zůstávají pak všechny privátní značky, které nabízí skvělou kvalitu za výborné ceny, mezi mnohými například McKinley, Energetics nebo jízdní kola Genesis.