- Světový pohár ve Švýcarsku je nedílnou součástí komplexní nabídky zimních sportů na platformách Warner Bros. Discovery.
- Sportovní přenosy živě i na vyžádání budou dostupné na 45 evropských trzích prostřednictvím stanic Eurosportu a streamovací služby discovery+.
- Dlouhodobé partnerství posiluje pověst Warner Bros. Discovery jako domova zimních sportů, kterou si společnost drží už přes 30 let.
Platformy Warner Bros. Discovery nadále zůstávají spolehlivým místem, kde sledovat nejprestižnější události ze světa zimních sportů. Společnost nyní oznámila, že zimní nabídku ještě posílí, jelikož se jí podařilo obnovit partnerství se sportovní marketingovou agenturou Infront a získala tak vysílací práva ke Světovému poháru ve Švýcarsku.
Několikaletý kontrakt divákům dopřeje více živých sportovní přenosů hned na 45* evropských trzích. Partnerství se vztahuje na všechny eventy v rámci Světového poháru pořádaného pod hlavičkou Mezinárodní lyžařské federace (FIS). Obsah bude dostupný na stanicích a platformách Warner Bros. Discovery – živé přenosy tak bude možné sledovat na sportovních kanálech Eurosport 1 a Eurosport 2 a v závislosti na dostupnosti služeb pro konkrétní trhy i v kontinuálním vysílání na streamovacích platformách Eurosport App a discovery+**. Společnost věří, že fanouškům nabídne další příležitosti, jak si užít jedny z nejnapínavějších a nejvyhrocenějších lyžařských závodů na světě.
Prvními ochutnávkami nového partnerství budou Světový pohár ve skicrossu, který proběhne 12. prosince ve švýcarské Arose, a Světový pohár v alpském lyžování, jež se pojede ve Svatém Mořici o pár dní později 16. prosince. V minulé sezóně se o největší překvapení zasloužil hvězdný Švýcar Marco Odermatt, když připravil svého konkurenta, vítěze Světového poháru z roku 2020 a stříbrného olympijského medailistu Aleksandera Aamodta Kildeho z Norska, o prvenství mezi mužskými alpskými lyžaři. Mikaela Shiffrinová mezitím již počtvrté opanovala kategorii žen.
„Letošní rok je ve světě zimních sportů velmi výživný. Hned zjara jsme našim divákům nabídli nezapomenutelné příběhy a vynikající výkony sportovců ze Zimních olympijských her v Pekingu, sezóna se tím ale rozhodně nevyčerpala,“ podotýká Trojan Paillot, viceprezident Warner Bros. Discovery Sports pro akvizice sportovních práv a syndikace.
„Z titulu domova zimních sportů máme zodpovědnost i příležitosti, jak učinit sportovní přenosy co nejzajímavější pro co nejširší spektrum diváků. Díky živému zpravodajství a doprovodnému obsahu se nám daří pro zimní sporty získávat nové fanoušky a události typu zimních olympijských her jsou pro to ideální příležitostí. Zimní sporty ale žijí bohatým životem i stran olympijského cyklu – díky tomuto partnerství věříme, že se nám podaří dostatečně vyzdvihnout závody Světového poháru a dále tak rozšířit diváckou základnu nejen na našich platformách a kanálech,“ dodává.
Warner Bros. Discovery je univerzálně považována za domov zimních sportů, přičemž disponuje vysílacími právy k více závodům Mezinárodní lyžařské federace než jakýkoliv jiný vysílatel v Evropě. Fanoušci je už přes 30 let mohou sledovat hlavně na sportovních stanicích Eurosport. V průběhu sezóny 2021/2022 společnost odvysílala přes 500 závodů v zimních sportech a na trzích v Evropě nabídla komplexní vysílání zimních olympijských her v Pekingu 2022. Podařilo se jí tak pokořit rekord v počtu diváků sledujících olympijské hry.