Tarify, které mění pravidla hry, už klepou na dveře. V životě občas přijde situace, kdy je potřeba udělat věci jinak. Aby si zákazníci užili chvíle #MeziSvými opravdu naplno, T-Mobile reaguje na jejich aktuální potřeby, ale i trendy v oblasti služeb a představuje nové portfolio mobilních tarifů Next. Ty kladou důraz na aktivní využití dat, zábavu, pohodlí a bezpečí a uživatelům přinesou kromě dalších porce dat a vyšší rychlosti i neomezené víkendy a exkluzivní nabídku od partnerů Alza či Max. Portfolio bude spuštěno 25. června, aktivovat ho lze třeba přes aplikaci Můj T-Mobile nebo na prodejnách.
Nová tarifní řada Next nabízí různé výhody pro rozmanité zájmy uživatelů. Postavena je na neomezených datech na víkend, na dalších datových objemech doma i v zahraničí (i mimo EU), doplněna je o bezpečnostní složku Security, nechybí zvýhodněné telefony. Rozšířena je ještě i
o benefity komfortního doručení či televizní zábavu od renomovaných partnerů na 12 měsíců zdarma. A plánují se další novinky: „Jako digitální leader chceme být našim zákazníkům nablízku a přinášet jim nabídky a služby, které reflektují jejich potřeby i aktuální trendy – ať jde o konzumaci zábavního obsahu, pohodlí při vyzvedávání zásilek, vylepšené datové balíčky nebo bezpečnost. Mobilní telefon je bránou do virtuálního světa a nové portfolio přináší exkluzivní kombinaci služeb, které často zákazníci využívají na různých místech. Nyní je mohou mít jednoduše a komfortně dostupné na jednom místě v našem unikátním programu Magenta Moments,“ komentuje novinky Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile. Tarifní řada nové generace Next je určena koncovým a firemním zákazníkům bez rámcové smlouvy. V nabídce se nezapomíná ani na mladé a mobilní internet. Navíc je pro zájemce, kteří přejdou na nové tarify Next do 31. 8., připraven bonus – dva měsíce v novém tarifu za cenu původního.
K vybraným tarifům řady Next si zájemci mohou zdarma na rok aktivovat některý z benefitů. Jedním z nich program AlzaPlus+, který nabízí doručení objednaného zboží na 25 000 výdejních míst po celé ČR. Navíc lze využít i exkluzivní AlzaPlus+ slevy na vybrané zboží. „Členství za 2 roky od spuštění vyzkoušelo 900 000 zákazníků. Všichni členové za tu dobu ušetřili dohromady přes půl miliardy korun a 96 % členů AlzaPlus+ doporučuje. Doprava zdarma platí na všechny nákupy doručené do AlzaBoxů, na pobočky či výdejní místa, bezminimální hodnoty objednávky, po celé ČR, klidně 100x za den,“ doplňuje Petra Sadílková, zastupující marketingová ředitelka Alza.cz.
Dalším je pozvánka do světa zábavy – streamovací služba Max od Warner Bros. Discovery, která už ve verzi Standard přináší širokou nabídku populárních filmů a seriálů pro celou rodinu včetně kritikou oceňovaných titulů a exkluzivní tvorby spojující ikonické značky HBO, Warner Bros., Discovery a další filmová studia. Václav Paleček, ředitel distribuce a obchodního rozvoje Warner Bros. Discovery novinku komentuje: „Jsme velice rádi, že naše strategické partnerství, které s T-Mobile trvá již od roku 2016, můžeme posunout ještě na vyšší úroveň. Uživatelé naší streamingové platformy Max se mohou těšit nejen na skvělé seriály z produkce HBO, například Rod Draka, dále filmové novinky z Warner Bros. (Duna 2), ale hlavně na každý moment Olympijských her z Paříže, které budou exkluzivně streamovány na Maxu.“
Obě služby čekají na uživatele s vybranými tarify Next v programu Magenta Moments. Ten nyní využívá přes 900 000 zákazníků a přináší další exkluzivní nabídky operátora i partnerů.
Mobilní hlasové tarify generace Next
Mobilní hlasové tarify generace Next neomezeně
Speciální nabídka a tarify pro mladé
Součástí nabídky jsou rovněž tarify pro mobilní internet, stejně jako všechny výše uvedené budou zveřejněny na webu www.t-mobile.cz/next-tarify od 25.června.
Na novou řadu Next a její výhody se zaměří také kampaň, kterou připravily agentury Ticino, WPP, EssenceMediacom, Proboston a startovat bude v ATL i BTL prostředí 26. června.