Společnost BILLA přináší další výhody pro členy svého věrnostního programu. Díky členství v BILLA Klubu zákazníci šetří nejen při samotném nákupu produktů, ale mohou výrazně ušetřit i díky slevám u partnerů tohoto programu. BILLA nyní nabízí tyto výhody celkem u třinácti partnerů a pokračuje tak v rozšiřování možností, jak svým zákazníkům nabídnout ještě větší hodnotu za jejich členství v BILLA Klubu.
Svým věrným zákazníkům nabízí BILLA slevy na stovky potravin a nepotravinářského zboží a doplňuje je o atraktivní slevy u svých partnerů. Výrazné slevy tak mohou nyní členové BILLA Klubu získat rovněž při nákupu dovolené, nádobí, hraček, knih, klenotů, potřeb pro domácnost nebo i spodního prádla. Upravený partnerský program představila BILLA svým zákazníkům již na počátku letošního roku. „BILLA Klub je jedním z nejstarších věrnostních programů v České republice. Za dobu jeho fungování se nám podařilo realizovat množství zajímavých kampaní a nabídnout zákazníkům něco nad rámec jejich každodenních nákupů, které u nás realizují. Nasloucháme našim zákazníkům a v dnešní digitální době jim přinášíme nejen nové funkce a otevíráme další možnosti, jak ušetřit na jednom místě, ale také vnímáme jejich potřeby, a podle toho domlouváme nová partnerství. Nyní tak přicházíme s ještě atraktivnější nabídkou pro všechny, kteří ve svých aplikacích nasbírali body za nákup a chtějí je utratit nejen za slevy na naše produkty. Získané body mohou proměnit za slevy při nákupu knih, hraček, ale třeba i na dovolené nebo při nákupu elektroniky či výrobků pro domácnost. Díky tomu mohu včas a s předstihem vyřešit na jednom místě ve své aplikaci nákupy vánočních dárků nebo prostě jenom udělat radost svým nejbližším,“ popisuje Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA Česká republika.
Od října nabízí partnerský program BILLA Klubu slevy na nákup zájezdů cestovní kanceláře EximTours/Fischer, hračkářství Bambule, knih Dobrovský, domácích spotřebičů Whirlpool a Kärcher, nádobí Tescoma nebo sportovního oblečení AlpinePro. „Princip je jednoduchý. Naši zákazníci za každý nákup u nás, ať už v kamenném obchodě, nebo na našem e-shopu, sbírají věrnostní body do své aplikace. Za každých 50 korun získají 1 bod, které mohou následně přeměnit za slevu u našich partnerů. Záleží pak vždy na konkrétní nabídce, ale například na zájezdech se jedná o slevy ve výši tisíců korun, u elektrických spotřebičů to pak je sleva až 37 %, což je rovněž nemalá úspora,“ popisuje Pavel Hosnedl, manažer věrnostních kampaní společnosti BILLA Česká republika.
PŘEHLED NOVÝCH PARTNERŮ BILLA KLUBU
ALPINE PRO sportovní oblečení
ALBI hračky
ASTRATEX spodní prádlo
BAMBULE hračky
EXIM TOURS FISCHER zájezdy
KÄRCHER domácí spotřebiče
KLENOTY klenoty a šperky
KNIHY DOBROVSKÝ knihy
OVEČKÁRNA výrobky z ovčí vlny
SCAN QUILT bytový textil
SOLA stolování
TESCOMA nádobí
WHIRLPOOL domácí spotřebiče