Jediné ryze české hračkářství Hugo chodí bos ve své nové vánoční kampani propojuje dva světy a dvě generace – děti a seniory. Kampaň s mottem „Hračky na celý život“ odkazuje na tradici české hračkářské výroby, která se dědí po generace, a zdůrazňuje nejen kvalitu českých hraček, ale i radost ze hry.
Zakladatelka hračkářství Hugo chodí bos, Adéla Husáková Kantůrková, se v originální vánoční kampani rozhodla propojit dětský svět se světem dědečků a babiček. Na kampani se podíleli senioři z organizace Seniorem s radostí. Vzniklo tak hravé video, které ukazuje, že život nekončí stářím a že hra nezná hranice.
„Pokud jste si mysleli, že dříve narození lidé jen na všechno nadávají a cestují přes půlku města, aby ulovili rohlík o padesátník levněji, tak jste na omylu. Tato parta úžasně vitálních a vtipných osmdesátníků se sešla, aby dokázala, jaká hravost v nich je. Výsledkem té neskutečné energie jsou následující videa,“ popisuje Kantůrková tvorbu videa, o jejichž kreativu a produkci se postarala dvojice KUK, jež natáčela reklamní spoty například pro Slevomat, Pet Center nebo firmu Botas.
Motto kampaně „Hračky na celý život“ odkazuje na mnohaletou tradici české hračkářské výroby, která tak zajišťuje promyšlené návrhy, bezpečnou certifikaci, kvalitu zpracování, ale i dlouhodobou hodnotu a přínos našim dětem. Video je součástí kampaně šířící povědomí o sociálním a udržitelném podnikání, k jehož hodnotám se hračkářství Hugo chodí bos již devět let přiklání. Věří totiž, že i vánoční nákupy mohou mít přesah a že mohou udělat radost na více místech zároveň.
„Babičky a dědečkové nám dokázali, že hrát si jde v každém věku, jen je potřeba mít ty správné hračky a veselou mysl. A co tím chtěl říci Hugo? Za kvalitou svých hraček si stojíme. Věříme, že kvalitní, rozvíjející, estetické a bezpečné hračky umí nejen udělat radost a rozvíjet naše smysly, ale zároveň můžou s přehledem vydržet pro další generace,“ vysvětluje Kantůrková, proč vánoční kampaň vznikla.
Hugo chodí bos je rodinná firma, která všechny vydělané peníze vrací zpět do rozvoje českého hračkářského trhu. Kromě Adély se na chodu hračkářství podílí její manžel Honza, ale také zaměstnanci, z nichž 70 % je handicapovaných, dále jsou to maminky po mateřské, studenti i senioři. Hugo dbá na kvalitu a udržitelnost – prodává pouze produkty českých nebo slovenských výrobců a zákazníci mají možnost hračky přinést i k opravě. Jak můžete vidět i ve videu, hračky totiž nemusí být na jedno použití.
Video najdete zde: Hugo chodí bos – YouTube
Materiály vznikly s využitím Kreativních voucherů od Ministerstva kultury.