Kärcher získal titul Guinnessovy knihy rekordů jako aktuálně nejprodávanější značka tlakových myček. Potvrzuje tak celosvětově výjimečné postavení v produktové kategorii, se kterou je nezaměnitelně spojena. Společnosti, které získávají Guinnessovy rekordy za nejvyšší prodeje výrobků, musí splňovat přísná kritéria. Kärcher se svým úspěchem zařadil mezi firmy, jako je Apple a jeho nejprodávanější smartphone iPhone, PlayStation nejprodávanější herní konzole nebo Rubikova kostka, nejprodávanější hlavolam.
Své vedoucí postavení si německá společnost Kärcher v průběhu desetiletí vydobyla inovativními a vysoce kvalitními vysokotlakými čističi a příslušenstvím. V roce 1950 vynalezl Alfred Kärcher první horkovodní tlakovou myčku, která je i dnes nedílnou součástí průmyslového a komerčního čištění. V roce 1984 Kärcher úspěšně vstoupil na spotřebitelský trh uvedením HD 555, prvního přenosného vysokotlakého čističe pro dům a zahradu na světě.
Produkty této značky se staly populárními po celém světě a udělaly si jméno v pravém slova smyslu. Obecný výraz „le karcher“ se například ve francouzštině používá jako synonymum pro tlakové mytí. V němčině se, podle německého výkladového slovníku DUDEN, „kärchern“ běžně používá také pro vysokotlaké čištění. Dnes Kärcher nabízí více než 3000 produktů, ale tlaková myčka je stále vlajkovou lodí společnosti.
Nedávno společnost Kärcher zefektivnila tlakové mytí o 50 % a uvedla na trh zásadní inovaci v podobě eco! Booster trysky. Toto jedinečné příslušenství zvyšuje čisticí výkon o 50 % ve srovnání se standardní tryskou s plochým paprskem. V letošním roce, teprve podruhé v historii společnosti, Kärcher přepracoval svůj hlavní produkt a představil novou řadu profesionálních horkovodních a studenovodních vysokotlakých čističů.