Kampaň zaměřená na srovnání cen má zákazníkům ukázat, že v Lidlu najdou každý den nízké ceny. Srovnání cen nákupního košíku naplněného v prodejně Lidl a v prodejně Penny ukázalo, že zákazník může při nákupu v Lidlu ušetřit za jednorázový rodinný nákup až 219,90 Kč.
„Cílem kampaně je ukázat zákazníkům, že v Lidlu máme atraktivní běžné ceny. Jednorázové akce jsou dostupné napříč trhem, my však chceme zákazníkům vyslat signál, že stejně konkurenceschopné jsou i naše běžné ceny,“ říká jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za Nákup Zoltán Nepp.
Kampaň bude probíhat na webových stránkách i v letáku. Kromě srovnání cen košíků Lidl zařazuje také atraktivní akční nabídky v podobě Svatomartinských hodů, nabídku zaměřenou na pečení či nabídku zaměřenou na oblíbené produkty v XXL balení.
„Abychom zaručili, že ceny našeho běžného sortimentu jsou atraktivní, kontrolujeme týdně ceny u více než 650 produktů. Naši zákazníci si mohou být jisti, že u nás najdou vždy kvalitní potraviny za nízké ceny,“ dodává Zoltán Nepp.
Bližší informace o srovnávaných produktech naleznete zde: https://www.lidl.cz/c/srovnani/s10032596
Lidl šetří tisíce tun plastu ročněSpolečnost Lidl Česká republika pokračuje v úspěšné redukci plastů. V loňském roce splnil o celé 3 roky dříve svůj závazek ohledně snížení množství plastů ve výrobcích privátních značek. Nyní na tento úspěch navazuje a na nadcházející roky si stanovuje další ambiciózní cíle.