Ve druhé polovině srpna spustil Vodafone novou nabídku „To nejlepší od nás“ (více v nedávno zveřejněné tiskové zprávě). V těchto dnech odstartoval také nový komunikační koncept cílený na mladé lidi do 26 let s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“.
Mladí lidé jsou často pod tlakem toho, co by měli dělat, aby uspěli. Svět internetu je jedním z mnoha prostředí, kde jsou tomuto vystavováni. „Z insightů vidíme, že právě internetový svět algoritmů, které vystavují mladé vybranému obsahu, nepodporuje svobodnější pohled na individuální potřeby, sny a přání. Pro hlavní roli našeho příběhu jsme proto vytvořili Algotvora. Stvoření, které svět algoritmů symbolizuje. Hravou formou se snažíme inspirovat mladé k tomu, že mají na to dělat nejen v digitálním světe to, co každý z nich chce, nikoliv co by měl. Stačí si ochočit svůj algoritmus,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka komunikace značky Vodafone.
Pomoci s takovým hledáním může i dobré využívání digitálních technologií a tarify #jetovtobě mladým poskytují neomezený prostor pro to, aby byli tím, kým skutečně chtějí být nejen na internetu.