Kromě značky Vodafone na českém trhu funguje i značka Vodafone Business, která zahrnuje produkty a služby pro firemní zákazníky. Ta nyní výrazně rozšíří svou nabídku takzvaných managovaných služeb se zaměřením na kybernetickou bezpečnost, řízení datových sítí, cloudové technologie nebo internet věcí. Jde o investici, která během čtyř let dosáhne bezmála 750 milionů korun a která přispěje k digitalizaci českých firem a průmyslu.
Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb. Jde zejména o řešení v oblasti internetu věcí, kyberbezpečnosti (včetně expertízy k tématu nové evropské směrnice NIS2) nebo o cloudové služby. Dále o služby podporující moderní způsoby práce jako Microsoft 365, Microsoft Copilot nebo Google Workspace. Stejně tak o softwarově řízené firemní sítě (například SD-WAN) a 5G privátní sítě. To vše firma nabízí podnikům pod značkou Vodafone Business.
Odchod do důchodu patří mezi 10 nejvíce stresujících životních událostí. Vodafone ho svým lidem zpříjemníNově mohou lidé ve Vodafonu už šest měsíců před odchodem do důchodu pracovat na částečný úvazek, na účet jim ale bude dál chodit mzda odpovídající plnému úvazku. Novinka je součástí balíčku s podpůrnými benefity, které mají za cíl ulehčit a zpříjemnit lidem přechod k nové životní etapě.
„Podpoříme růst podnikání v nejrůznějších odvětvích, regionální rozvoj i digitální transformaci, pokud jde o budoucnost práce, vyšší efektivitu nebo o zlepšování bezpečnosti dat firem i institucí. Managované služby znamenají, že nejen dodáme IT řešení, ale také odborníka, garanci nebo třeba dohled, který se o IT řešení bude dál starat a podle zákazníkových potřeb ho optimálně upravovat,“ říká Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky.
Stamilionové investice Vodafonu půjdou jak do rozvoje jeho ICT služeb, tak i do expertízy lidí v této oblasti. „Cílem je příjmy v oblasti ICT služeb minimálně zdvojnásobit,“ dodává Veronika Brázdilová.