K třicátému výročí Linky bezpečí vytvořil výtvarník MAXIM pro Linku bezpečí obraz malovaný na bavlnu o velikosti 265 × 220 cm. Včera bylo toto dílo slavnostně odhaleno. Výtěžek z jeho prodeje přispěje na provoz Linky. Obraz se jmenuje Všímej si! a vychází z kampaně k třicetiletému výročí Linky Všímejme si. Má upozornit na to, aby lidé nebyli lhostejní ke svému okolí, uvědomovali si souvislosti, naslouchali a neodsuzovali.
„Všímavost je klíčovou vlastností dobrého rodiče. Sám si jako otec pětileté dcery všímám, jak rychle roste, jak se doslova mění před očima, co ji těší, udivuje a trápí. Linku bezpečí považuji za skvělou službu, která mimo jiné umožňuje svěřit se s těžkostmi dětství i dospívání těm dětem, které se cítí svými rodiči nevyslechnuty, nebo se jim třeba jen svěřit stydí,“ popisuje MAXIM, proč se svým dílem rozhodl podpořit právě Linku bezpečí. Jedná se o první spolupráci Linky bezpečí a výtvarníka MAXIMA.
MAXIM do obrazu zakomponoval vizuální odkazy ke třem hlavním tématům kampaně Všímejme si, kterými jsou sebepoškozování, sebevražedné myšlenky a poruchy příjmu potravy. V obraze se skrývá i nápis s výzvou Všímej si!
„Spolupráce s MAXIMEM je pro nás výjimečná. Držet krok s dětmi v jejich on-line prostoru a rozšiřovat kapacity zvládá Linka bezpečí díky finanční podpoře generálních partnerů, kterými jsou ČSOB, Nadace O2, Nadace RSJ a Nadační fond Kladné nuly. Financování čísla 116 111 funguje díky podpoře Ministerstva vnitra České republiky a Ministerstva práce a sociálních věcí České republiky. Všem dárcům i podporovatelům Linky patří velký dík. Se samotnou kampaní Všímejme si, kterou jsme si věnovali k našim 30. narozeninám, nám pomáhali, či přímo udávali směr kolegové z agentur a společností MARK/BBDO, FleishmanHillard, OMD, Punk Film, Nadace BigBoard, z výzkumné agentury OMG RESEARCH, České televize či ze sítě multikin CineStar. Za skvělou souhru jim vřele děkujeme.“
Záštitu nad akcí převzala první dáma České republiky Eva Pavlová.