Decathlon posiluje svou roli na fotbalové scéně a navazuje spolupráci s Antoinem Griezmannem, jedním z nejuznávanějších útočníků současnosti. Míče značky Kipsta jsou navíc v aktuální sezóně oficiálními hracími míči na všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA. Své postavení upevňuje i na českých hřištích. Ambasadorem značky Kipsta se tuto sezónu stal Milan Petržela.
Společnost Decathlon upevňuje svou pozici na profesionální fotbalové scéně a stává se oficiálním dodavatelem vybavení francouzského útočníka Antoina Griezmanna, jednoho z nejpreciznějších a nejtechničtějších hráčů své generace.
„Když se setká světový šampion s přední světovou sportovní značkou, vznikne jedinečné partnerství, které nastaví nové standardy v oblasti designu a inovací výrobků. Antoinovo zapojení do výrobního procesu bude hrát klíčovou roli při utváření budoucnosti našich výrobků. Zapracováním jeho postřehů a zpětné vazby chceme neustále zdokonalovat a inovovat a dodávat vysoce technické produkty nejen pro profesionální sportovce, ale pro všechny vášnivé a náročné hráče,” říká o partnerství Frédéric Boistard, Football Leader společnosti DECATHLON.
Kopačky CLR značky Kipsta z dílny Decathlon nosí vítěz zlaté kopačky UEFA z roku 2016 už od konce minulého roku. S modelem už vstřelil 9 gólů, 3 z toho v Lize mistrů UEFA. Nejlepší střelec klubu Atletica Madrid se bude v rámci partnerství také aktivně podílet na vývoji budoucích modelů. Ty pak bude nosit nejen on sám, ale k dostání budou také na prodejnách.
Spolupráce Decathlonu a Antoina Griezmanna tak otevírá novou éru značky Kipsta, jejímž cílem je stát se klíčovým hráčem ve světě elitního fotbalu a zároveň dodávat špičkové vybavení profesionálních kvalit hráčům všech úrovní.
Také míče Kipsta opět ovládnou evropská hřiště
Produkty značky Kipsta nejsou na ikonických evropských hřištích žádnou novinkou. Například již na loňském Mistrovství Evropy hráli hráči s míči právě z dílny Decathlonu.
A na nejvýznamnějších evropských fotbalových stadionech se budou objevovat i nadále. Značka již dříve oznámila, že její míče budou oficiálními hracími míči ve všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA v aktuální sezóně 2024/2025. Spolupráce je navíc navržena až do roku 2027.
Vybraný míč byl vybrán z více než 60 různých prototypů, a prošel dlouhým vývojem i náročným testováním včetně zkoušení napříč amatérskými i profesionálními francouzskými kluby.
Kipsta mimo prohlubování spolupráce s UEFOU plánuje také expanzi do dalších lig v Evropě, Asii, nebo Jižní Americe. Již nyní dodává míče do první i druhé francouzské fotbalové ligy.
Decathlon proráží i v českém fotbalu
Decathlon je vidět i na české fotbalové scéně. V rámci nejvyšší soutěže navázal partnerství s Milanem Petrželou, který se stal ambasadorem značky Kipsta. Od značky má veškeré tréninkové vybavení a do zápasů nastupuje s jejími kopačkami CLR Elite Jaguar Boost.
Petržela, který je držitelem rekordu v počtu odehraných zápasů v české lize, bude s Decathlonem spolupracovat také v podpoře a inspiraci mladých hráčů i hráček napříč republikou a zapojovat se do dalších akcí.
„Spolupráce s takovým hráčem, jako je právě Milan Petržela je pro nás velkou radostí a moc se těšíme na všechny góly, které v Kipsta kopačkách vstřelí. Zároveň ale chceme české fotbalové prostředí a sport obecně podporovat i dalšími způsoby a hlavně na všech úrovních. I proto jsme na nadcházející čtyři roky uzavřeli partnerství s klubem FK Arsenal Česká Lípa, kde postupně našimi produkty vybavíme celý oddíl.,” komentuje Petr Salaj, Country Sport Leader značky Kipsta pro Decathlon ČR.
Cílem Decathlonu je nabídnout co nejkvalitnější a cenově dostupný sortiment, který pokrývá potřeby všech hráčů, od rekreačních, až po profesionály. Chce být nablízku ale také všem fotbalovým fanouškům. Proto v rámci partnerství s UEFA nadále plánuje organizovat fanzóny před vybranými zápasy a pokračovat v soutěžích o lístky na domácí zápasy českých klubů z Evropské a Konferenční ligy.
„Do budoucna plánujeme partnerství také s profesionálním českým fotbalovým klubem, který bude hrát v dresech Kipsty i dalšími ambasadory. Připravujeme zároveň první oficiální fanshop jednoho z tuzemských prvoligových klubů, který budou moci fanoušci navštívit v jedné z našich prodejen,“ nastiňuje plány Petr Salaj.