S účinností od 1. února 2025 je Frank Marotte jmenován ředitelem marketingu, prodeje a provozních operací značky Dacia. Stane se členem výkoného výboru společnosti Dacia a bude podřízen Denisu Le Votovi, generálnímu řediteli společnosti Dacia.
Frank Marotte je absolventem Ecole Centrale Paris a má více než 30 let zkušeností v automobilovém průmyslu. Svou kariéru zahájil v roce 1993 ve společnosti Peugeot a zastával řadu manažerských pozic ve Francii i v zahraničí. V roce 2008 byl jmenován vedoucím oddělení produktového plánování skupiny PSA Peugeot Citroën, kde dohlížel na vývoj v několika segmentech.
V roce 2013 nastoupil Frank Marotte do společnosti Toyota Motor jako ředitel produktového plánování pro Evropu, Rusko a Blízký východ. V rámci společnosti dohlížel na produktové portfolio Toyoty v Evropě a byl členem výkonného výboru Toyota Motor Europe.
V červenci 2019 byl Frank Marotte jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Toyota France, kde byl
zodpovědný za strategii a rozvoj aktivit Toyoty a Lexusu ve Francii.
Od1. února 2025 je jmenován ředitelem marketingu, prodeje a provozních operací značky Dacia.
« S velkým potěšením a důvěrou vítám Franka Marotteho na pozici ředitele marketingu, prodeje a provozních operací ve společnosti Dacia. Díky svým bohatým zkušenostem v automobilovém průmyslu a osvědčenému managementu je pro značku neocenitelným přínosem. Společně se všemi týmy značky Dacia budeme pokračovat v našem poslání být lídrem v oblasti cenově dostupné mobility. »