Novak Djokovič, jeden z nejúspěšnějších světových tenistů, dnes oznámil, že se připojil ke společnosti waterdrop® jako investor a ambasador.
Společnost waterdrop® se sídlem ve Vídni je od roku 2016 hnací silou nápojového průmyslu díky svým mikrodrinkům a globální hydratační platformě. Společnost Waterdrop® a Novak Djokovič jsou odhodláni změnit základy zastaralého ekosystému pitného režimu a způsobit revoluci vodvětví nezdravých slazených nápojů vplastových lahvích.
Cílem tohoto dlouhodobého partnerství je zdůraznit novou vizi nápojového průmyslu a podpořit odhodlanou generaci sportovců. Podle organizace Plastic Pollution Coalition se každou minutu na světě prodámilion plastových lahví a 91 % všech plastů není recyklováno.
„Být sportovcem není jen o talentu a tréninku, ale také o rozhodnutích, která děláte pro své tělo. Musel jsem si vyhledat informace z různých oblastí a začlenit je do svého každodenního života. Ke zdravému životnímu stylu patří správný pitný režim, kterýneohrožuje a neovlivňuje naše životní prostředí. Věřím, že společnými silami můžeme dosáhnout skutečné změny a zbavit se všech plastových lahví na turnajích,“řekl Novak Djokovič. „Rozhodl jsem se převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí jako sportovec, jako veřejně známá osoba, ale také jako otec, a přestat propagovat používání jakéhokoli nápoje v plastových lahvích,“dodal.
Společnost waterdrop® před časem představila kolekci Microlyte určenou pro sportovce a aktivní lidi. Nový waterdrop® Microlyte obsahuje pět elektrolytů a devět vitaminů. Na rozdíl od tradičních sportovních nápojů má waterdrop® Microlyte přirozenou ovocnou příchuť, neobsahuje cukr ani kofein a díky rozpustné formě eliminuje odpad z plechovek a lahví. Díky této spolupráci s celosvětovou sportovní ikonou chce společnost waterdrop® vytvořit komunitu autentických a inspirativních lídrů v oblasti hydratacea pitného režimu.
„Jsme velmi rádi, že se Novak Djokovič připojil k našemu týmu jako investor a ambasador. Novak je jedním z nejlepších tenistů všech dob a jedním z nejuznávanějších šampionů ve světě sportu. Je inspirací nejen pro mě osobně, ale pro mnoho generací. Novak se skutečně věnuje planetě a má bohaté znalosti o hydrataci a jejím významu. Jeho úsilí o zdraví a udržitelný život se dokonale shoduje s naším posláním. Jsme přesvědčeni, že s podporou Novaka Djokoviče můžeme mít skutečný vliva významně změnit nápojový průmysl,“řekl Martin Murray, generální ředitel a zakladatel společnosti waterdrop®.
Rakouská značka již podporuje americké tenisty Danielle Collinsovou a Taylora Fritze, čímž zdůrazňuje význam angažovaných ambasadorů značky a také proměňuje turnaje ATP bez plastových lahví pomocí inovativních tenisových hydratačních lavic. Novak Djokovič, který investoval významnou sedmimístnou částku, se připojuje k waterdrop® v roli investora a dlouhodobého globálního ambasadora celé značky.O společnosti waterdrop®“Naším posláním je povzbudit vás k pití většího množství vody, abyste mohli žít zdravější, delší a udržitelnější život,“ říká Martin Murray, generální ředitel a zakladatel společnosti waterdrop®.Rychle rostoucí vídeňská značka nápojů od roku 2016 výrazně mění nápojový průmysl díky své inovativní platformě waterdrop® Microdrink a globálnímu cíli eliminovat plasty v pití. Posláním společnosti je povzbudit lidi, aby pili více vody udržitelnějším způsobem. Kapsleneobsahují cukr, jsou přirozeně ochucené, rozpouštějí se ve vodě a jsou obohacené o přírodní ovoce, rostliny a vitaminy. Spotřebitelé je využívají pro jejich hydratační vlastnosti. Waterdrop® výrazně snižuje spotřebu plastů a emise CO2. 98% úspory plastů oproti tradičním nápojům v plastových lahvích je dosaženo díky individuálnímu recyklovatelnému balení každé kapsle: plast obsažený v jednom uzávěru tradiční lahve odpovídá 10 Microdrinkům. Značka se rozvíjí prostřednictvím celého hydratačního ekosystému.Ve spolupráci s Plastic Bank se společnost waterdrop® zavázala shromažďovat jednu plastovou láhev za každý prodaný karton o 12 kusech, což znamená, že spotřebitelé mohou nejen pít udržitelněji, ale také podpořit společnost waterdrop® v zájmu lepší budoucnosti životního prostředí.Po šesti letech existence se společnost rozrostla na více než 2 miliony zákazníků, v současné době má více než 300 zaměstnanců, je přítomna ve více než 20 000 maloobchodních prodejnách a provozuje více než 40 vlastních prodejen v Evropě, USA a Singapuru