Pro společnost HELL ENERGY začíná nová vzrušující kapitola: po nejslavnějším filmovém akčním hrdinovi světa se hlavních rolí v další reklamní kampani předního maďarského výrobce energetických nápojů ujmou hrdinové všedních dnů. Nová reklama chce zákazníky motivovat v situacích, kdy neví, jak dál a připadají si bez energie nebo neschopní pohnout se z místa.
Šest měsíců plánování a příprav, 100 členů týmu, více než 100 komparzistů, 20 herců, 3 dny natáčení, 4 příběhy a 5 týdnů postprodukce – to je v kostce nejnovější reklama společnosti HELL ENERGY, kterou můžete zhlédnout již od 12. června. Reklama znázorňuje typické životní situace, do kterých se dostávají čtyři nezávislé postavy. Hrdinové čelí každodenním výzvám a úkolům, kdy se ne vše daří hned na první pokus. Je přirozené, že člověk ztrácí tempo nebo se cítí zaseknutý, zvláště když stojí před důležitou životní událostí. Ale jak ukazuje reklamní spot – nevzdávejte se, protože máte v sobě sílu těžkosti překonat!
„Posledních pět let jsme komunikaci HELL ENERGY stavěli na osobnosti Bruce Willise. Během těchto let se nejen značka, ale i celý segment energetických nápojů nesmírně rozrostl. Podíváme-li se na spotřební chování našich zákazníků, nevnímají je už pouze jako funkční nápoje, ale jako každodenní nezbytnost. Proto nastal okamžik otevřít novou kapitolu v komunikaci značky, ačkoli Bruce navždy zůstane ikonickou postavou naší historie. A kdo jiný by měl po takové legendě vstoupit na scénu než běžní lidé – hrdinové všedního dne? Nemusí zrovna zachraňovat svět, ale často ve svém životě překonávají velké nebo malé problémy a k tomu potřebují trochu více motivace,“ říká Márton Vecsei, vedoucí představitel značky HELL ENERGY.
Reklama, která bude již brzy uvedena ve dvou různých verzích, jedné minutové a druhé třicetivteřinové, představí energetické nápoje HELL ENERGY v České republice a dalších více než 50 zemích světa, ve kterých společnost HELL působí.
Nový kreativní koncept značky se v české verzi objeví v roce 2023 také na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok).