U příležitosti představení produktových novinek a nové kampaně proběhlo v Miele Experience Center v Praze setkání s médii. Role hostitele se ujal generální ředitel společnosti Miele pro ČR a SR pan Josef Jelínek.
Jedním z hlavních témat setkání byla kampaň Mám Miele a představení ambasadorů značky, mezi něž patří šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček.
Generální ředitel Miele ČR a SR Josef Jelínek představil také novinky v sortimentu Miele, upozornil na 125. výročí značky, které firma oslaví v příštím roce, a nastínil vizi společnosti do roku 2030. Jednou z priorit je pro Miele dlouhodobě udržitelnost, což potvrdil i speciální host akce, výkonná ředitelka CEE Ieva Kulberga.
O skvělý kulinářský zážitek se postarala Kristína Nemčková s kolegy, ke které se později přidal i uznávaný šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, aby spolu odpovídali na četné dotazy redaktorek a redaktorů.
Akci zajišťoval tým agentury KPA ONE.
Děkujeme všem zástupcům médií za účast a těšíme se na další setkání.
www.miele.cz