PUMA a Dua Lipa začínají společně psát novou kapitolu ikonické tenisky Palermo. Kampaň se nese v duchu italského dolce vita, proto ambasadorka v historické italské vile prostřela stůl pro speciální večeři. Čestným hostem je právě bota Palermo, která je zachycena v kulisách uměleckých děl, na freskách a v typických italských prodejnách jako součást sortimentu čerstvého zboží.
Snímky, které nafotil Francesco Nazardo, přináší hravě autentické vizuály představující model Palermo jako aperitiv na bílém ubrusu, který přichází v řadě zábavných barevných provedení. Dua Lipa na focení oblékla nadčasový model s brandingem PUMA v podobě visačky na svršku boty, konstrukcí ve tvaru T a klasickou gumovou podrážkou. Globální hvězda doplnila ikonické tenisky sportovním outfitem v oversize stylu, který kombinuje džíny a dres v týmových barvách, čímž odkazuje k moderní estetice současné generace.
„Noblesní atmosféra historické italské vily byla ideální kulisou pro kampaň oslavující nadčasovou klasiku v podobě boty Palermo. Nové barevné varianty tenisek jsou univerzální a dají se stylizovat mnoha způsoby. Jsem si jistá, že moji fanoušci vymyslí spoustu originálních looků. Moc se těším, až uvidím, jak je zakomponují do svého osobního stylu,“ říká Dua Lipa.
Model Palermo byl původně součástí série tenisek PUMA, které vzdávaly hold nejznámějším evropským metropolím, včetně Londýna, Osla a mnoha dalších.
PUMA Palermo jsou nyní k dostání v barevných variantách na footshop.cz, zoot.cz a na puma.com. V průběhu roku 2024 přibudou další barevné varianty.