Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh novinku, která se skvěle hodí na letní večery. Vsadila na osvěžující příchuť koktejlů a představuje Frisco Strawberry Daiquiri. Rozšiřuje tak úspěšnou koktejlovou řadu Frisca a navazuje na příchuť Spritz a hity loňského léta Mojito a Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak lze užít kdykoliv a kdekoliv bez složité přípravy.
„Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k letním večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti složitého míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít, a to i bez otvíráku,“ komentuje Jana Vainerová, brand manažerka značky Frisco.
Frisco Strawberry Daiquiri zaujme osvěžující jahodovou chutí s rumovým aroma. Novinka se inspirovala známým kubánským drinkem, který má rumový základ a je dochucen jahodovou tříští.
„Frisco je již několik let součástí příjemných chvil s kamarádkami a chce i nadále připomínat, že je důležité si najít čas na setkání s nimi, a to i v této nelehké době. To ukazujeme i v kampani Buďme holky častěji, kde představujeme ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich „holčičí já“. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí – být milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak je pořád i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami, “ doplňuje Jana Vainerová.
Frisco Strawberry Daiquiri bude k dostání v široké síti obchodů již v průběhu května. Podobně jako ostatní varianty nápojů Frisco bude ve stylových lahvičkách o objemu 330 ml, které lze pohodlně otevřít i bez otvíráků. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant Frisca 4,5 %. Uvedení na trh bude podpořeno reklamní kampaní Buďme holky častěji v televizi, na sociálních sítích a samplingem.