Společnost TZMO, přední světový výrobce a dodavatel zdravotnických, hygienických a kosmetických výrobků s více jak sedmdesátiletou tradicí, uspěl v rámci letošního marketingového programu Volba spotřebitelů v kategoriích „Dětské pleny“ s výrobkem Bella Baby Happy Soft & Delicate a „Tělová kosmetika“ s produktovou řadou Eva Natura. Průzkum realizovala renomovaná společnost NIQ a jeho výsledky vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services na slavnostním předávání cen 13. června v O2 universum v Praze.
„Jsme rádi, že spotřebitelé opět ocenili vysokou kvalitu našich produktů. Úspěch ve Volbě spotřebitelů 2024 je pro nás motivací pro další inovace našich výrobků. Oceněné dětské plenky Bella Baby Happy Soft & Delicate i produktová řada Eva Natura nacházejí své místo v českých domácnostech, a za to jsme velmi rádi,“ uvedl ředitel prodeje pro spotřebitelský trh Petr Dvořák.
Dětské plenky Bella Baby Happy Soft & Delicate jsou k dispozici v sedmi variantách od velikosti 0 pro novorozence s nízkou porodní váhou do 2 kg až po velikost 6 pro děti s váhou nad 15 kg. Jsou vyrobeny z nejkvalitnějších materiálů s ohledem na pohodlí dětí i na ekologii, přičemž je při výrobě dbáno na co nejméně odpadu. Plenky se dokonale přizpůsobí tělu dítěte díky možné úpravě velikosti, aby odpovídaly reálné váze. Jsou vhodné i pro tu nejcitlivější pokožku, neobsahují alergeny, jsou bez parfemace a díky savému jádru se superabsorbentem poskytují pocit sucha a minimalizují vznik nepříjemných opruzenin. Pro pohodlí rodičů jsou všechny velikosti vybaveny indikátorem vlhkosti, který včas upozorní, že je čas na výměnu.
Produktová řada Eva Natura se vyznačuje vysokým obsahem přírodních látek a širokou škálou výrobků vhodných pro vegany. Zákazníci mohou vybírat mezi šetrnými výrobky pro péči o tělo, které obsahují výtažky z bylin a rostlin. Ať už jde o tekutá mýdla, sprchové gely, pěny do koupele, koupelové soli, nebo krémy na ruce a nohy, vždy je jejich složení bohaté na vitamíny a vyživující látky přírodního původu. Krémy navíc obsahují prebiotika. Eva Natura byla vytvořena pro splnění požadavků žen i mužů na přirozenou péči o tělo a získané ocenění ve Volbě spotřebitelů tak dokládá, že tuto misi plní na jedničku.
„Obě ocenění jsme obdrželi díky reálným spotřebitelům, které pořadatel oslovil v rámci průzkumu trhu. Jsme pyšní, že jsme v konkurenci 168 firem uspěli a získali tak možnost užívat na našich výrobcích červené logo se zdviženým palcem,“ dodává Petr Dvořák.