Primární cílovou skupinou Léta na Vysočině jsou pak především mladí dospělí a k jejich oslovení využívá Vysočina Tourism několika marketingových kanálů. Vizuály kampaně můžete spatřit v červenci a srpnu v populárních magazínech jako KAM v Brně nebo Pragmoon. Aby Vysočinu nikdo nepřehlédl také na cestách, bylo k propagaci využito i umístění na rollingboardech po celé Praze. A samozřejmostí je využití propagačních kanálů v online prostoru. Kampaň přitom probíhá ve spolupráci s národní agenturou CzechTourism.
Město pálí? Vysočina tě zchladí!
Online propagace hraje důležitou roli v kampani. Využívá sociální sítě a reklamu na www.seznam.cz, aby bylo osloveno co nejširší publikum. Hlavním sdělením kampaně je slogan „Město pálí? Vysočina tě zchladí.“, který reaguje na současné teplotní rekordy a nabízí Vysočinu jako ideální místo k ochlazení a odpočinku. Návštěvníky přitom kampaň odkazuje na krajský turistický web www.vysocina.eu/doporucujeme/leto-na-vysocine, kde je čeká nejen souhrnný článek o možných aktivitách, které lze na Vysočině toto léto zažít, ale i tipy na řadu dalších tradičních turistických cílů.
Vysočina Tourism v posledních měsících prošla několika organizačními změnami. Po složitějším jaru nastoupil od 1. července 2024 do jejího čela nový ředitel Mgr. Zdeněk Navrátil. I přes výzvy, se kterými se tak v posledních měsících bylo nutné v této souvislosti „poprat“, propagace našeho krásného regionu musí běžet kontinuálně dál. I proto Vysočina Tourism věří, že kampaň „Léto na Vysočině“ přiláká řadu nových návštěvníků, kteří ocení krásy naší krajiny, bohatou kulturní nabídku a široké možnosti aktivního odpočinku. Proto: Přijeďte na Vysočinu a nechte se zchladit její atmosférou!