Starbucks Česká republika, ikonický řetězec kaváren s celosvětovou působností, se už v roce 2019 spojil s platformou Nesnězeno, aby bojoval proti plýtvání jídlem. Za tu dobu se vydalo pro balíček přes 11 tisíc uživatelů v 5 městech a Starbucks je dle uživatelských recenzí dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších partnerů na platformě Nesnězeno.
Třetina veškerého vyprodukovaného jídla na světě se vyhodí. Platforma Nesnězeno, která si klade za misi tuto statistiku redukovat, funguje jednoduchým způsobem – podniky nabídnou v aplikaci balíček s neprodaným jídlem zlevněný minimálně o 50 % z původní ceny. Uživatel si jej přes aplikaci zakoupí, vyzvedne na místě a pochutná si na něm doma nebo přímo v podniku.
Obliba zákazníků a cesta ke Starbucks
Díky spolupráci s Nesnězeno si mnoho nových zákazníků našlo cestu právě k řetězci Starbucks. Zákazníci tak mohou zachránit balíček v 50% slevě. Reakce zákazníků jsou velmi pozitivní. Oblibu těchto “nejen kávových” balíčků Starbucks potvrzují i velmi pozitivní reakce ve facebookových skupinách.
“Za ty peníze opravdu nádhera. Balíček byl již nachystaný (vyzvednuto okolo 14:30) i s milým vzkazem. Nejvíce mě překvapily medové kuličky, které jsou opravdu výborné,” říká zákaznice Martina.
Spolupráce v číslech
“Pamatuji si, že spolupráci se Starbucks jsme spustili k začátku roku 2019. Byl to jeden z prvních řetězců, který začal věřit v naší misi boje proti plýtvání jídlem. A já jsem rád, že i po čtyřech letech mohu hrdě říci, že jsme projevenou důvěru nezklamali. Naopak, s každou připojenou pobočkou je naše spolupráce lepší a lepší,” komentuje spolupráci se Starbucks spoluzakladatel Nesnězeno, Jakub Henni.
Celkově se tímto způsobem podařilo uživatelům Nesnězeno zachránit desítky tisíc balíčků v 80 pobočkách v pěti městech.
Jak funguje spolupráce s Nesnězeno?
Připojení k Nesnězeno je zdarma a může pro jakýkoli podnik představovat extra zdroj příjmů a způsob, jak získat nové zákazníky a komunikovat s nimi.
Hlavní důvod, proč se připojit je snížení plýtvání potravinami a umožnění lidem ušetřit peníze při nákupu 100% kvalitních produktů.