Od 19. září v obchodech probíhá národní spotřebitelská promoce značky Staropramen. Do konce října se mohou konzumenti zapojit koupí 12 vybraných piv do soutěže o téměř tisíc hodnotných cen.
Značka Staropramen, pivní partner fotbalové reprezentace, připravila pro konzumenty v maloobchodě soutěž o atraktivní ceny. Limitovaná edice piv Staropramen Smíchov, Staropramen Jedenáctka, Staropramen 12 a Staropramen Nealko s reprezentační tematikou na plechovkách a skleněných lahvích je již nyní dostupná v obchodech. „Mechanika soutěže je jednoduchá. Stačí nakupovat piva Staropramen z limitované edice
a zaregistrovat se na speciální webové stránce. Za každý vložený kód z produktů je soutěžící zařazen do slosování o vedlejší výhry, za 12 kódů do slosování o výhry hlavní,“ vysvětluje Junior Brand Manager značky Staropramen Tibor Hauksz, s tím, že soutěž trvající od 19. září do konce října je rozdělena do 6 samostatných soutěžních týdnů.
Každý týden budou losováni výherci atraktivních cen, jako jsou designové retro chladničky s mrazákem SMEG, nejnovější model LG OLED TV, fotbalové reprezentační dresy a sady s míčem Puma, mikinou i šálou České fotbalové reprezentace. Nechybí ani zásoba piva na posezení s přáteli. Mechanika soutěže je založena na sběru kódů zpod víček
a z plechovek.
Kampaň v místě prodeje i v televizi
Spotřebitelská soutěž se lidem představí 360° kampaní, s níž se potkají nejen v místě prodeje, ale také v televizi, digitálním prostředí včetně sociálních sítí a na outdoorových plochách. Krátký desetivteřinový spot s voiceoverem Hynka Čermáka vychází z loňské kampaně Reprezentovat je pro nás nejvíc. V digitálních formátech poběží po celou dobu konání soutěže, na televizních kanálech skupiny FTV Prima do 16. října.
Krátký spot Soutěž po našem naleznete na Youtube.
Více informací o soutěži naleznete na https://soutez.staropramen.cz/.