Společnost Trdlokafe, která se během pouhých deseti let rozrostla z jednoho stánku na desítky poboček po Evropě i mimo ni, oslavuje 10 let své existence. Ke kulatému výročí si navíc nadělila nové významné akvizice. Do svého portfolia, které zahrnuje úspěšný koncept Bubblify, připojí síť pojízdných kaváren Kofi Kofi, se kterou se po deset let na trhu setkávala, a řetězec Pizza Raketou. Tento milník je pro Trdlokafe významným bodem v dekádě růstu, inovací a úspěchů, které z této české značky udělaly globálního hráče v oblasti retailu.
Společnost Kofi Kofi, která funguje více, než čtrnáct let a vlastní síť pojízdných Kofi trucků s výběrovou kávou, byla společností Trdlokafe akvírována včetně vlastní pražírny. Akvizice značky Pizza Raketou přináší do skupiny Twistcafe Group nejen prémiové lokace u stanic pražského metra, ale také revoluční technologii doručování jídla, která vyniká svým automatizovaným inovativním systémem. Pizza Raketou patří mezi koncepty společnosti Effectively s.r.o. a do které patří také koncept cloudové kuchyně My Food Place, který pod společnost Trdlokafe rovněž přechází. Po dokončené akvizici bude mít skupina Twistcafe Group přes 300 otevřených provozoven různých značek.
Radek Klein, CEO společnosti Trdlokafe k říká: „Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše portfolio o dvě tak silné značky. Tento krok nejen upevňuje naši pozici na českém retailovém trhu, ale také nám otevírá dveře k dalším investičním příležitostem. Jedním z našich strategických cílů je pomoci lokálním středoevropským značkám expandovat za hranice. Díky našim zkušenostem a know-how můžeme být pro menší brandy cestou, jak vstoupit na mezinárodní trh”.
Akvizice značky My Food Place znamenala pro skupinu Twistcafe Group investici v řádu nižších desítek milionů korun, nákup sítě Kofi Kofi pak vyšší desítky milionů. Společnost Trdlokafe v současné době plánuje pokračovat v akvizicích menších českých i zahraničních značek, které mohou těžit z jejích zkušeností a globálního dosahu. Společnost se zaměřuje na zvyšování kvality svých produktů, technologické inovace a zlepšování služeb pro své zákazníky i franšízanty a partnery.
„Věříme, že naše zkušenosti v oblasti franšízingu a pokračující inovace nám umožní podporovat další české značky a pomáhat jim růst na globální úroveň. Chceme být strategickým investorem, který bude zájemcům otevírat dveře nových příležitostí,“ dodává Radek Klein.
Společnost Trdlokafe byla založena v roce 2014, kdy otevřela svůj první stánek před brněnským obchodním centrem Futurum. Během deseti let se značka rozrostla z malé lokální společnosti na významný mezinárodní řetězec, který dnes zahrnuje více než 230 otevřených poboček v osmi evropských zemích a na Blízkém východě. Dalších 100 se k otevření chystá v dohledné době. Na americký trh vstoupilo Trdlokafe otevřením provozovny na Venice Beach v Los Angeles. Do konce roku plánuje otevření dalších poboček v New Yorku a Miami. Na začátku roku 2025 pak ii v Austrálii, což podtrhuje její globální ambice.
„Když jsme před deseti lety začínali, narazili jsme na mnoho překážek, ale vždy jsme vytrvali a věřili v naši vizi. Dnes vidíme výsledky, které jsou mnohem větší, než jsme si kdy dokázali představit. Díky našim skvělým partnerům, zaměstnancům a franšízantům jsme schopni dosáhnout neuvěřitelných úspěchů. Jsem přesvědčený, že s tímto týmem za dalších deset let oslavíme minimálně deset tisíc otevřených prodejen,“ dodává k výročí Radek Klein.