Fanta přichází s novou příchutí své limonády, háček je však v tom, že tato příchuť je tajná. Dokonce natolik, že její tajemství střeží nový český James Bond alias Daniel „GoGo“ Štrauch. Dokáže GoGo ochránit tajnou příchuť Fanty? A nebudete to právě vy, kdo odhalí, po čem že to nová lahodná Fanta bez cukru chutná? Můžete se o to alespoň pokusit a tipnout si, co je ukryté v lahvích či plechovkách nápoje Fanta. Získáte tím zároveň šanci vyhrát dovolenou v exotické destinaci v hodnotě 150 000 Kč.
Říká se, že kdo si hraje, nezlobí. A právě na to nyní sází i Fanta, která na český a slovenský trh přináší novou příchuť oblíbeného nápoje. O jakou příchuť se jedná, však ví jen několik vyvolených. Pokud chcete pravdu ukrytou v růžových lahvích a plechovkách odhalit i vy, budete se muset vydat na náročnou misi. Naštěstí na to ale nebudete sami. Pomohou vám další tajní agenti a veřejně známé osobnosti, kteří budou na svých sociálních sítích pod hashtagem #WhatTheFanta sdílet nápovědy napomáhající k odhalení tajné příchutě. Proti vám však bude stát James Bond v podobě youtubera „GoGa“, jehož úkolem je utajovanou příchuť Fanty ochránit. Zkuste své štěstí a zapojte se do soutěže o atraktivní ceny v čele s voucherem na exotickou dovolenou.
„Cílem této netradiční kampaně je hlavně pobavit a vytvořit z každodenních momentů nevšední zážitek. Věříme, že mnoho milovníků Fanty se dokáže naladit na hravosta pestrost, se kterou je značka spojována, a že se do hledání tajné příchutě zapojí s vervou,“ říká brand manažerka značky Fanta Zuzana Staňková.
„Mám rád kreativitu a dobrodružství. A přesně tak bych novou kampaň Fanty popsal. Je veselá a pozitivní, což je v dnešní době mimořádně důležité, protože se mnohdy bereme až příliš vážně. Je příjemné občas udělat trochu bláznivé věci a jen se pobavit. Věřím, že nová Fanta přinese mnoho příjemných překvapení a jsem rád, že jsem toho součástí,“ říká youtuber Daniel „GoGo“ Štrauch, jenž je v Česku a na Slovensku novým Jamesem Bondem a tváří projektu #WhatTheFanta.
Soutěž, která probíhá od 2. května a poběží celý měsíc, funguje na principu registrace QR kódu z obalů lahví a plechovek do aplikace Coca-Cola. Každý, kdo zaregistruje svůj tip, může získat drobné ceny (například sluchátka či osušku) a zároveň se automaticky zařazuje do slosování o hlavní výhru v podobě voucheru na dovolenou v exotické destinaci v hodnotě 150 000 Kč.
Více informací na webových stránkách www.coca-cola.cz/wtf.