Společný projekt šesti českých brandů s jednoduchým názvem “České Vánoce” vyzývá ty, kteří ještě nemají vyřešené vánoční dárky, k podpoře lokálních výrobců. Společnosti Vasky, Bagind, Zásilkovna, Styx, Čokoládovna Janek a Coffeespot poskytují velmi široký výběr produktů i služeb, od oblečení a obuvi, přes pochutiny až k dopravě. Humorný spot, ve kterém se naháč postupně vybavuje dárky, vznikl v režii a produkci agentury Social Park. S kódem CESKE VANOCE navíc poskytují slevu na všechny tyto dárky na poslední chvíli.
Od hlavy až k patě
Smysl pro humor, kreativní komunikace a netradiční nápady jsou pro tyto české značky typické, proto nemohou chybět ani ve společné kampani České Vánoce. „Firma Vasky od začátku své existence podporuje lokální výrobu, což se snažíme komunikovat napříč našimi kanály. Jsme rádi, že jsme měli příležitost být součástí tohoto projektu a zapojit se do tvorby spotu, který zábavným způsobem prezentuje české značky,” říká Václav Staněk, zakladatel značky Vasky. Spolupráci si pochvaluje i CEO a zakladatel společnosti Bagind Lukáš Matějček: „Říká se, že ve dvou se to lépe táhne. A co pak v šesti? Spojili jsme se s velmi silnými brandy za účelem říct celé zemi, že nákup u českých firem má smysl. A myslím, že se nám to povedlo!“
„Když jsem dostal nabídku být součástí projektu, který je vánočně laděný, vtipný a navíc vyzývá k nákupu ryze českých produktů, vůbec jsem neváhal,” popisuje Ruslan Skopal, CEO společnosti Trenýrkárna.cz. „Za spolupráci se značkami, jako jsou Vasky nebo Trenýrkárna.cz jsem velmi vděčný, je totiž dalším důkazem, že české řemeslo stále žije a že tu máme být na co pyšní,” doplňuje Václav Durďák, spolumajitel Čokoládovny Janek a pražírny kávy Coffeespot.
“Spolupráce s našimi partnery není vždy jen o zásilkách. Proto často vymýšlíme různé kreativní kampaně, díky kterým společně podporujeme nejen prodej a zájem zákazníků, ale i povědomí o naší značce. Každému se někdy stalo, že kupuje dárky na poslední chvíli. Chceme zákazníkům ukázat, že není všem dnům konec a inspirovat ty, kteří ještě stále tápají,” říká Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.