Pražská Grébovka se na Prvního máje již popáté proměnila v ten nejzamilovanější prostor se spoustou aktivit koncipovaných v duchu lásky, krásy a zábavy pro celou rodinu. Oslava dvanáctých narozenin kanálu Prima LOVE na akci DERMACOL LOVE DAY letos nabídla nejbohatší program ve své historii, který si nenechalo ujít přes 25 000 návštěvníků. Už od 11:00 na ně čekal program v horní i dolní části Havlíčkových sadů, v čele s hudebními vystoupeními Olgy Lounové, Xindla X, Vaška Noida Bárty i skupiny Holki. Celý den provázelo krásné počasí i pohodová atmosféra.
Na hlavním podiu se tentokrát společně představila energická dvojice Eva Hecko Perkausová a Roman Šebrle, na dolním podiu zase herečka Eva Decastelo. Moderátoři v rámci programu uvedli několik interpretů, tanečních vystoupení, módních přehlídek, beauty talks, křtů, známých tváří a odborníků z různých oblastí. Akce mimo jiné nabídla rozšířenou Prima LOVE Zone, která pro návštěvníky kromě interaktivní stezky připravila i speciální dabingové studio. V tom se mohly fanynky setkat s hercem a dabérem Michalem Holánem, který propůjčil svůj hlas oblíbenému tureckému herci Canu Yamanovi.
„Divákům kanálu Prima LOVE jsme i letos zprostředkovali skvělý program, kterému jasně dominovala novinka v podobě dabingového studia, kde si mohli vyzkoušet dabing svých oblíbených postav. Enormní zájem vzbudila i autogramiáda herců ze seriálu ZOO, kteří se svým fanouškům podepisovali neuvěřitelných šest hodin nepřetržitě na stánku u dolní ZOO stage. Došlo i na krájení narozeninového dortu a také na překvapení v podobě dechberoucího hudebního vystoupení herečky Emmy Smetany a herce Roberta Urbana, kteří se již brzy společně objeví v novém seriálu na obrazovkách televize Prima,“ říká marketingový ředitel skupiny Prima a šéf pořádající agentury SOLOOTIONS Aleš Pýcha.
Oblíbená prvomájová akce je již neodmyslitelně spjata s kosmetickou značkou Dermacol, která si pro dámy i pány každým rokem připravuje mnoho aktivit. Letošní pomyslnou třešničkou byl křest nové exkluzivní řady kosmetiky s vůní růže, kterou si mohly dámy na místě vyzkoušet i zakoupit. „Nová limitovaná edice dekorativní kosmetiky byla inspirována nejen sofistikovanou vůní, ale i pečujícími vlastnostmi růže. Veškeré produkty, které obsahují růžový extrakt, jsou tak ideálním propojením krásy a péče. Mezi nimi například řasenka s extraktem z růžové vody, oleje a matné rtěnky na rty v několika odstínech, laky s vůní růže nebo dvoubarevný rozjasňující pudr, který vypadá i voní jako růže,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka a spolumajitelka rodinné firmy Dermacol.
Nechybělo ani tradiční líčení neslíbatelnou rtěnkou 16H Lip Colour, představení parfémů, barevné pudry na vlasy i několik romantických fotopointů. I letos se mohli návštěvníci potkat s tváří značky Dermacol Ivou Kubelkovou, poprvé se představila známá youtuberka a vlogerka Petra LovelyHair, která pro značku Dermacol navrhla speciální kolekci štětců. Na místě tak byla k dispozici dámám pro jejich výběr a rady z oblasti beauty. I tentokrát měla akce charitativní přesah – na místě byla prezentace neziskové organizace Zajíček na koni, kterou mohli návštěvníci podpořit na akci nejen finančně, ale i materiálně formou suchých potravin a poslechnout si něco o jejích aktivitách a podpoře maminek samoživitelek i dětí s hendikepem.
Akci již pátým rokem pořádala primácká agentura SOLOOTIONS. Titulárním partnerem pátého ročníku DERMACOL LOVE DAY byla společnost DERMACOL. Hlavním mediálním partnerem akce bylo vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA. Spolupořadatelem akce byla městská část Praha 2.