Společnost Spokojenypes.cz má za sebou další úspěšný rok. Oproti loňsku firma rostla o 20 % a její obrat dosáhl téměř 575 milionů korun. E-shop pro mazlíčky, který na českém trhu působí již sedmnáctým rokem, nyní plánuje expanzi do Brna, kde otevře logistické centrum a spustí doručovací službu Rychlý pes. Spokojený Pes zároveň nyní zahajuje televizní a marketingovou kampaň s názvem Až vyrostu.
V roce 2021 měla společnost Spokojenypes.cz obrat téměř 575 milionů korun, desetinu tvořily zakázky ze Slovenska. Celkově pak oproti loňskému roku firma vyrostla o pětinu.
„Spokojený Pes dokázal, že i po více jak 15 letech existence, je možné být mrštnou šelmou trhu. Kromě obratu, který nám díky 20% růstu vyšplhal na 575 mil. CZK, mi dělá radost, že jsme i letos skončili s kladným čistým ziskem,“ hodnotí rok 2021 Soňa Fialková, zakladatelka společnosti Spokojenypes.cz. „Rok 2022 pro nás bude ve znamení zásadních investic, které si tak dokážeme pokrýt ze svých zdrojů,“ dodává. E-shop Spokojený Pes se v loňském roce také stihl přestěhovat do nových prostor na Vyšehradu. Ke konci roku pak představil speciální edici vánočního Spokoboxu. Všech 2 tisíce kusů dokázali zákazníci vyprodat za jediný den.
Expanze do Brna zvyšuje komfort
Po expanzi na Slovensko se vedení firmy rozhodlo rozšířit své působení také v rámci republiky. E-shop Spokojený Pes nyní otevřel nové logistické centrum v Brně. V polovině roku pak v jihomoravské metropoli plánuje spustit doručovací službu pro mazlíčky Rychlý pes a nejpozději na podzim zde chce otevřít také prodejnu. „Rok 2022 je u Spokojeného psa zatím ve znamení velkých projektů. Jedním z nich je například nové logistické centrum v Brně a konečně můžu dodržet můj dávný slib – expandujeme do Brna,“ říká Tomáš Haškovec, ředitel marketingu a komunikace. „Letos budou následovat také služba Rychlý pes a prodejny, které zlepší komfort zákazníků v našem obratově druhém největším městě,“ dodává. Hlavním důvodem expanze do dalšího města je stále rostoucí počet objednávek. Pokrýt poptávky po celé republice pomůžou firmě právě sklady v Brně. E-shop Spokojený Pes letos na jaře otevírá také nový showroom v Říčanech, který se tak stane jeho největší prodejnou.
Až vyrostu
Spokojené štěně vyrostlo, brzy oslaví 18 let, a proto e-shop na oslavu dospělosti dnes spouští velkou televizní a marketingovou kampaň s hlavním mottem I já mám sen. Až vyrostu, budu Spokojený pes. Celkové náklady jsou vyčísleny na 8 milionů korun. Kampaň se rozběhne hned na několika platformách – v televizi, rozhlase a na sociálních sítích. TV spoty poběží na České televizi a TV Nova stejně jako na YouTube.
Pro venkovní reklamu v Praze zvolil Spokojený Pes CLV plochy v metru. Reklama je umístěna na strategických místech metropole.
„Až vyrostu, budu Spokojený pes. Každý malý chlupáč vyvádí spoustu lotrovin, které nás chovatele občas dovedou hodně potrápit. Došlo vám někdy, že máte doma třeba malého chlupatého truhláře? Nebo zahradníka? A nebo popeláře? Jsem si jist, že z každého malého chlupáče nakonec vyroste Spokojený pes. Rádi s tím stovkám tisíc chlupáčů a zákazníků pomáháme již 17 let, “ říká Tomáš Haškovec.
„Spokojený pes nás oslovil s emočně založeným konceptem TVC kampaně postaveným na vysněných dětských profesích a adaptovaným na psí herce. Svým způsobem se jednalo o unikátní a velmi náročné natáčení, vzhledem k tomu, že štěněti jednoduše neřeknete, kam se má postavit a co má udělat. Věřím, že diváky reklama zaujme jako celek po vizuální i audio stránce díky skvělému obsazení hlasů. A v neposlední řadě se jistě ztotožní se znázorněnými situacemi, stejně jako my,“ uvedl Pavel Paradýs, ředitel kreativní agentury Blue Glue, která stojí za tvorbou TV spotu.
„Při produkci kampaně jsem si splnil sen i já. Proč? Protože kampaň namlouvá například Hermiona Granger, Barney Stinson, Shrek a Marsellus Wallace,“ dodává Haškovec.