Pro Mybelku, českou značku kabelek na míru, je přání zákaznic na prvním místě. Splněné kabelkové sny jsou samotnou esencí tohoto brandu. Kdo po Mybelce zatouží, navrhne si ji podle svých představ, od výběru materiálu až po poslední komponent. Volba tvarů, materiálů a dalších prvků je sice omezená, ale nabízí obrovské množství kombinací. Do výběru navíc pravidelně přibývají novinky a vysněná kabelka se dá ulovit i mezi časově omezenými nabídkami limitovaných kolekcí. S módní sezónou SS 2022 se řady Mybelky rozšiřují o tři nové tvary – Auru, Paulu a Olivii, a také o dva nové designy kůží – růžového krokodýla a hladkou nude kůži. Jak je pro Mybelku typické, svou nadčasovou kolekci vonící létem vytvořila na základě přání svých zákaznic. Všechny novinky se stanou součástí stálé nabídky.
Cílem Mybelky je mít nadčasové portfolio vycházející ze zpětné vazby klientek. Ta je pro rozvoj značky důležitá, protože jen spokojená klientka se vrátí, aby nakoupila znovu. “Vždy nás zajímají názory a potřeby našich zákaznic a nasloucháme jim. Snažíme se ale o naší nabídce také přemýšlet koncepčně a doplňovat ji smysluplně,” vysvětluje Agnieszka Kozłowska, polovina dua stojícího za značkou Mybelka. Novinky se zařazují na e-shop i s ohledem na sezónu. A jelikož k létu patří jemné a pastelové barvy, obohatí se aktuální nabídka o starorůžovou hovězí kůži se vzorem krokodýla a hladkou nude kůži, po níž se klientky opakovaně ptaly. Tato barva je navíc velice univerzální a výborně se kombinuje. Dá se očekávat, že se z ní stane jeden z bestsellerů.
A jak vznikají nové tvary kabelek? Opět jde o vyslyšení přání klientek, zároveň se ale projevuje i kreativita a preference majitelů Mybelky. Ti si jednotlivé kabelky sami navrhují. “Agnieszka potřebovala kabelku, do které se jí vejde více než jen maličkosti, a tak si navrhla elegantní, ale zároveň trendy kabelku, která se hodí do města, ale klidně i na večerní drink. A pojmenovala ji Aura,” popisuje vznik jednoho z nových modelů spolumajitel Mybelky Adam Farny. U modelu nazvaného Olivie se nejdříve zrodil nápad praktického zapínání na magnet. Kabelka má opět větší rozměry a pojme veškeré nezbytnosti. Třetí z novinek, Paula, je tvarově podobná Almě, druhému nejprodávanějšímu tvaru Mybelky. Jedná se o trendy proplétanou kabelku, která okamžitě zaujme. Paula nemá podšívku a je první Mybelkou koženou uvnitř i zvenku.
Prodejní cena nového modelu Aura je 2690 Kč.
Prodejní cena nového modelu Olivia je 2490 Kč.
Prodejní cena nového modelu Paula je 2590 Kč.
Více informací naleznete na Mybelka.cz | Kožené kabelky dle Tvého návrhu