Mistrovství světa v ledním hokeji se nezadržitelně blíží. Jedna z nejvýznamnějších sportovních událostí letošního roku se uskuteční od 10. do 26. května 2024 v Praze a Ostravě. Oficiálním sponzorem této prestižní události je společnost Tesco, která nabízí fanouškům jedinečnou možnost získat vstupenky na finálové utkání. Stačí se zapojit do soutěže, která odstartuje 19. dubna.
Soutěž o vstupenky je součástí kampaně společnosti Tesco spojené se sponzorstvím Mistrovství světa v ledním hokeji pod záštitou Mezinárodní hokejové federace. Zapojit se budou moci zákazníci prostřednictvím nákupu v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online.
„Češi včetně našich zákazníků a kolegů v Tesco hokej milují. Navíc letos se mistrovství světa bude konat v ČR, a proto jsme se rozhodli stát se oficiálním sponzorem a promítnout toto sdílené nadšení pro hokej do velmi atraktívní a vtipné kampaně. Zákazníci u nás budou moci soutěžit prostřednictvím Clubcard aplikace o spoustu velmi zajímavých cen včetně vstupenek na finále,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.
Tesco slibuje zábavnou a vtipnou kampaň, která osloví nejen vášnivé fanoušky hokeje, ale i širší veřejnost.